رقابت 302 کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز

رقابت 302 کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز
   
رقابت 302 کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز |||| ||||

فرماندار شهرستان شیراز در رابطه با تعداد کاندیدهای تایید صلاحیت شده در در شهرستان شیراز نیز گفت: با احتساب افرادی که انصراف داده اند و یا از حوزه شیراز به حوزه دیگری جابجا شده اند و یا از حوزه دیگری به حوزه شیراز آمده اند۳۰۲ نفر تایید صلاحیت شدند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :لطف الله شیبانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: ۸۷۵ شعبه اخذ رای در شهرستان شیراز داریم که ۴۳ شعبه در زرقان و ۱۲۸ شعبه در شهرستان شیراز است که ۴ شعبه آن به اقلیت های مذهبی اختصاص یافته است.

فرماندار شیراز ادامه داد: در ابن خصوص. ۷۴۷ شعبه شهری و ۱۲۸ شعبه روستایی پیش بینی شده است.

وی در رابطه با تعداد کاندیدهای تایید صلاحیت شده در در شهرستان شیراز نیز گفت: با احتساب افرادی که انصراف داده اند و یا از حوزه شیراز به حوزه دیگری جابجا شده اند و یا از حوزه دیگری به حوزه شیراز آمده اند۳۰۲ نفر تایید صلاحیت شدند.
شیبانی اظهار داشت: از این تعداد ۲۵۹ نفر آقا و مابقی خانم هستند ۱۷ نفر لیسانس ۲۲۳ نفر فوق لیسانس، ۴۸ نفر دکترا و ۷ نفر حوزوی هستند که تا کنون مجموع انصرافی و تغییر حوزه انتخابیه ۱۲ نفر مرد و یک نفر خانم بوده است.

رئیس شورای تامین شهرستان شیراز با بیان اینکه پنج تا هفت نفر عوامل اجرایی هستند افزود: سه نفر به عنوان ناظرین و اعضای امنیتی هر شعبه هم بین سه تا چهار نفر در شعبه حضور دارندکه در مجموع بیش از 11 هزار نفر در شعب اخذ رای فعالیت دارند.

شیبانی در ادامه با اشاره به تخلف تبلیغاتی و انتخاباتی کاندیداها نیز گفت: طبق هماهنگی با معاونت پیشگیری وقوع جرم دادگستری جرایم انتخاباتی احصا شده که قبل از شروع تبلیغات به کاندیدا اعلام خواهیم کرد و برای تخلف قبل از شروع فرایند تبلیغات نیز با هاهنگی با دادستانی مرکز افراد رصد می شوند که در همین مدت کوتاه به برخی از داوطلبین تذکرات لازم داده شده است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه 137 صندوق سیار برای دو شهرستان شیراز و زرقان پیش بینی شده است افزود: برای افرادی و مکان هایی همچون بیمارستان ها، درمانگاه، زندان و هر مکانی که افراد به دلایلی  نمی توانند پای صندوق بیایند صندوق سیار پیش بینی شده است.

وی به پیش بینی نرم افزار شعبه یار نیز اشاره کرد و گفت: این نرم افزار در در حال تهیه و تدوین هست که همشهریان می توانند در روز انتخابات از این نرم افزار استفاده کنند و به صورت آنلاین نزدیک ترین شعبه به خود را پیدا کنند.

فرماندار شیراز در پایان با اشاره به اینکه شهرداری ها موظف شدند محلی را برای الصاق پوستر و بنر برای کاندیداها مشخص کنند اظهار داشت: هر کاندیدی که بخواهد در محلات تریبون ازاد برگزرا کند می تواند با مراجعه به فرمانداری مجوزات لازم را دریافت کند.


انتهای پیام /  108
464 کلیک ها  سه شنبه, 24 بهمن 1402 14:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا