نتیجه انتخابات شانا در شهرستان‌های فارس چیست؟؟

جمعه پرکار شورای ائتلاف استان فارسنامزدهای شورای ائتلاف برخی شهرستان‌های فارس معرفی شدند


راستین آنلاین : شنیده‌ها حاکی از آن است که (امروز جمعه‌ ۲۰ بهمن ماه) در آخرین جلسه رای‌گیری برای انتخاب نامزدهای شورای ائتلاف در شهرستان‌های استان فارس، لیست نهایی برخی از شهرستان‌ها به شرح زیر معرفی شدند.
اقلید: گرامی جهرم: ارجمند فسا : فیروزیفیروزآباد: فروردین لامرد: حقایقی  همچنین برخی شهرستان‌های که انتخاب افراد در دو دور به حد نصاب نرسید، اسامی برای تعیین نامزد شورای ائتلاف در این شهرها، به تهران ارجاع شد.لیست این شهرستان‌ها به ترتیب کسب آرا به شرح زیر است:
کوار،سروستان و خرامه: رحیمی مظفری و سجاد زارع حوزه آباده،بوانات،خرم بید و سرچهان: سعید سیفی و دهقانی سپیدان و بیضا: رحمانی، شیروانینورآباد: فرهام امیری، امید نصیبی مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد: سجادیان، عبدالهیکازرون: شاهین محمد صادقی، دهقان ناصرآبادی استهبان،نیریز: سلیم پور و طهماسبی 
رای گیری حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت بدلیل باطل شدن مجامع انتخاباتی شهرستان کنسل و رای گیری مجدد به زمان دیگری موکول شد.
در حوزه لار و گراش و خنج: کاندیدای خاصی مد نظر شورای ائتلاف نیست.
انتهای پیام /  108
338 کلیک ها  جمعه, 20 بهمن 1402 23:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا