دعوت جمعیت پیروان زینب(س) فارس از زنان

 جمعیت پیروان زینب(س) فارس از زنان شایسته معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دارای صلاحیت برای پیش‌ ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین
: جمعیت پیروان زینب(س) فارس پیرو راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت" اطلاعیه‌ای صادر و در این راستا از زنان شایسته‌ای که به آرمان‌های امامین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی معتقد و پایبندند، دعوت کرد تا در پیش ثبت‌نام انتخابات دوازدهم شرکت کنند.

این اطلاعیه با توجه به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب که همه نگاه‌ها را به نسل‌های جوان‌تر جلب داشته‌اند، ابراز امیدواری کرده است تا در خانه ملت، شاهد افزایش نمایندگان زن جوان معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و متخصص متعهد باشیم.

این حزب سیاسی زنان اصولگرا در استان فارس در پایان با نگاهی به الگوهای بی‌بدیلی از شخصیت‌های زنان در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، بر مشارکت جدی زنان در عرصه‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در دهه پنجم انقلاب اسلامی تأکید و تصریح کرد: بانوان شایسته‌ای که دارای صلاحیت‌های قانونی و عمومی بوده و دل در گروی انقلاب دارند، باید با بصیرت در خط مقدم عرصه‌های مهم انقلاب نظیر تقویت عرصه‌های تشکیلاتی و انتخابات وارد شده و در تمدن اسلامی نقش بسزایی را پیاده کنند.
انتهای پیام /  108
105 کلیک ها  شنبه, 21 مرداد 1402 12:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا