ایجاد بستر و زمینه عرض اندام برای مدیریت نیروهای جوان در زرقان

ایجاد بستر و زمینه عرض اندام برای مدیریت نیروهای جوان در زرقان
   
ایجاد بستر و زمینه عرض اندام برای مدیریت نیروهای جوان در زرقان |||| ||||

رئیس شورای شهر زرقان امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد ، با بیان اینکه یکی از وظایف ما ایجاد بستر و زمینه عرض اندام برای مدیریت نیروهای جوان، نخبه و متعهد ، است ،گفت :نگاه ما کشف استعدادهای برتر و بکارگیری جوانان در پست‌های کلیدی است.

 
به گزارش راستین آنلاین  قاسم جمالی افزود : برای ایجاد زمینه رشد و شکوفایی در عرصه خدمات عمومی، نیازمند مدیریت واحد خدمات شهری هستیم که این مهم با پیگیری نمایندگان محقق می‌شود.
 
او افزود: در همین راستا توجه به نارسایی‌ها، کمبودها و ضعف‌ها در حیطه‌های مختلف آموزشی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و عمرانی در دستور کار قرار گرفته است .
 
همچنین چهار کارگروه مطالعاتی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، جوانان، محیط دیست و امور بانوان به عنوان بازوان مطالعاتی در کنار شورا و شهرداری نیز تشکیل شده است.
 
جمالی یادآور شد: در حال حاضر در حوزه بکارگیری و ایجاد بستر برای نیروهای توانمند، متخصص و متعهد و شایسته دچار ضعف و نقیصه هستیم.
 
او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت شهر زرقان و استقرار ٢٤ درصد از صنایع استان فارس در حومه این شهر، گفت: حجم بالای صنایع استقرار یافته، آلایندگی زیادی را در این منطقه ایجاد کرده که این امر نیازمند توجه جدی و ورود به بحث آلایندگی آب و خاک در حومه این شهر است.
 
رئیس شورای شهر زرقان با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری در زرقان تعامل خوبی را با صنایع در قالب کمیسیون بند ٢٠ دارد، گفت: قصد هیچ تقابل و برخورد متنج به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی نداریم و نگاهمان تقویت و افزایش راندمان بخش‌های اقتصادی و صنعتی است اما تاکید داریم که باید استقرار واحدهای صنعتی در حومه این شهر، با تعامل بیشتری انجام شود.
 
جمالی بار دیگر تاکید کرد: مخالف ترویج و گسترش صنعت نیستیم اما معتقدیم باید به وضعیت آلایندگی صنایع توجه جدی شود و نگذاریم شهر زرقان بیش از این در معرض آلایندگی قرار گیرد.
 
او انتقال برخی کارخانه‌ها و صنایع را از مهمترین نیازمندیهای شهر زرقان دانست و گفت: برخی از این صنایع همخوانی و همسویی و استقرار در کنار جمعیت شهری را ندارند لذا باید در دراز مدت و با ایجاد ظرفیت‌های جدید، زمینه انتقال آنها فراهم شود.
 
رئیس شورای شهر زرقان خاطرنشان کرد: علی‌رغم استقرار حجم زیادی از صنعت در اطراف این شهر، نیروهای بومی این شهر سهم مناسبی از ظرفیت اشتغال این صنایع نداشته و حرکت دو سویه‌ای در این زمینه شکل نگرفته است.
 
جمالی توجه به جذب بودجه تصفیه خانه فاضلاب شهری، طرح جامع شهری، تعریف راههای مناسب ورودی و خروجی به شهر زرقان و استاندارد کردن پل‌ها و تقاطع‌ها در این محور و تامین آب شرب زرقان از سد درودزن را از دیگر نیازمندیهای این شهر برشمرد و گفت: پس از ارتقای شهر زرقان به شهرستان، نیازمند ارتقای نمایندگی‌های ادارات به اداره شهرستان هستیم که در این خصوص تاکنون اقدام جدی انجام نشده است.
 
او همچنین بودجه شهرداری زرقان در سال آینده را ٦٤ میلیارد و ١٣٠ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ٦٠ درصد این بودجه عمرانی و مابقی جاری است.
 
رئیس شورای شهر شیراز اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و انضباط مالی بیشتر، عدالت در پرداخت حقوق و مزایا و جلوگیری از تضییع بیت‌المال در برنامه ریزی بودجه مورد تاکید قرار گرفته است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
638 کلیک ها  جمعه, 20 اسفند 1400 09:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا