از تحلیف اعضای شورای ششم شهر شیراز تا تعیین اولین هیئت رئیسه

از تحلیف اعضای شورای ششم شهر شیراز تا تعیین اولین هیئت رئیسه
   
از تحلیف اعضای شورای ششم شهر شیراز تا تعیین اولین هیئت رئیسه |||| ||||

صبح امروز ۱۴مرداد ۱۴۰۰طی مراسمی با حضور مقام‌های ارشد فارس و شهرستان شیراز، مراسم تحلیف اعضای دوره ششم شورای اسلامی شیراز، برگزار و هئیت رئیسه شورای شهر ششم تعیین شد.

 
به گزارش راستین آنلاین این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه ،استاندار، رئیس کل دادگستری، مدیرکل اطلاعات و شماری از مقام‌های ارشد فارس و فرماندار و جمعی از مدیران شهرستانی، مراسم تحلیف و ادای سوگند 13 عضو دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
 
فرماندار شیراز در این مراسم با بیان اینکه انتخابات یکی از دستاوردهای مهم جمهوری اسلامی در حوزه سیاسی-اجتماعی است، گفت: اگرچه برگزاری ٤٠ دوره انتخابات در ایران دارای شرایط خاصی بوده اما ششمین دوره انتخابات شورای شهر و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شرایط ویژه تری برگزار شد.
 
او با بیان اینکه حاکمیت بیماری کرونا بسیاری از ابعاد انتخابات از جمله مشارکت مردمی، همکاری نیروی انسانی و تامین امکانات و تجهیزات را تحت‌الشعاع قرار داد، افزود: افزایش هزینه‌های ناشی از این بیماری نیز به سهم خود در این باره تاثیرگذار بود.
 
فرماندار شیراز همچنین با بیان اینکه تبعات ناشی از جنگ اقتصادی، تبلیغات معاندین و تحریم مسئله انتخابات را تحت‌الشعاع قرار داده بود، عنوان کرد: از یکسال قبل از انتخابات تمهیدات برگزاری فرآیندها، در دستور کار فرمانداری شیراز قرار گرفت.
 
امیری ادامه داد: در اول بهمن ماه ٩٩ ستاد انتخابات شهرستان شیراز با کمیته ١٠ گانه شکل گرفت و با ابلاغ رسمی دستور شروع انتخابات، کار انتخابات به صورت رسمی شروع شد.
 
او با بیان اینکه پس از بررسی صلاحیت داوطلبان، تعداد و محل شعب به هیات اجرایی اعلام شد، خاطرنشان کرد: جلسات متعددی تحت عنوان کمیته امنیت انتخابات و شورای تامین پیرامون تامین امنیت انتخابات برگزار شد و شیراز به عنوان یکی از شهرهای آرام در برگزاری انتخابات، شاهد حتی کوچکترین موارد امنیتی هم نبود.
 
فرماندار شیراز همچنین با اشاره به اینکه شاهد مشارکت ٣٢ درصدی مردم شیراز در این انتخابات بودیم، تصریح کرد: با بررسی میدانی تلاش شد تا نقایص گذشته به حداقل برسد.
 
امیری اظهار کرد: آنچه که برای انتخابات به صورت تمام الکترونیک برای شهر شیراز پیش‌بینی شده بود، در روز انتخابات با اختلالاتی مواجه شد و حدود یکساعت انتخابات به شکل آفلاین و دستی برگزار شد و این وضعیت موجب شد تا با مشکل در اعلام نتیجه انتخابات به صورت تفکیکی مواجه شویم.
 
او با بیان اینکه نهایتا ما جزو شهرستان هایی بودیم که نتایج اولیه حاصل از قرائت انتخابات الکترونیک را اعلام کردیم، از تمام دست اندرکاران انتخابات، عوامل برگزاری و ستاد انتخابات تقدیر کرد.
 
فرماندار شیراز، همچنین از خدمات شوراهای شهرستان شیراز در دوره پنجم بابت عمران و آبادانی شهر و روستاها، قدردانی کرد.
 
همچنین در این مراسم در این مراسم ابلاغ سیزده عضو شورای اسلامی شهر شیراز توسط فرماندار  به آنان اعطا شد.

در این انتخابات، مهدی طاهری تنها گزینه ریاست شورای شهر شیراز بود که با کسب همه آراء به عنوان اولین رئیس دوره جدید شورای شهر شیراز انتخاب شد.

 

در ادامه احسان اصنافی نیز به عنوان تنها کاندیدای نائب رئیسی و همچنین افسانه خواست خدایی با ١٣ رأی به عنوان منشی اول، مهدی نصیری قره‌قانی با ١٣ رأی منشی دوم و علی‌اکبر سلطانی با ١٣ رأی به عنوان سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز، انتخاب شدند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1389 کلیک ها  پنج شنبه, 14 مرداد 1400 10:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا