استاندار آینده فارس در دولت فراجناحی منتخب بومی باشد

استاندار آینده فارس در دولت فراجناحی منتخب بومی باشد
   
استاندار آینده فارس در دولت فراجناحی منتخب بومی باشد |||| ||||

 نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری،تحلیلی" عصر کار" در رابطه با انتخاب مدیران آتی استان فارس، گفت: انتخاب مدیران دولتی در حیطه وظایف قوه مجریه است که در حال حاضر رئیس جمهور منتخب، آیت الله رئیسی این اختیار را دارد.

به گزارش راستین آنلاین علیرضا پاک‌فطرت اظهارداشت: رئیس جمهور محترم خوشبختانه همانند گذشته با رویکردی که الان دارند مدام صحبت از کار و تلاش می کنند و خودشان هم بارها گفته اند که به هیچ کدام از گروه ها وابسته نیستند و مستقل هستند و گروه حامی من، همین مردم هستند و که قرار هست کابینه هم فراجناحی انتخاب نمایند و ما از این موضوع خوشحالیم و استقبال هم می کنیم.


رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به اهمیت همدلی و وحدت بین نمایندگان، بیان کرد: برای اینکه نماینده عالی دولت یعنی استاندار در این استان درست انتخاب شود، شرط اول آن، این است که نمایندگان بین خود وحدت داشته باشند، یکی و یکصدا باشند که به نظر می رسد، هستند و ما هم باید کمک کنیم که این وحدت روز به روز تقویت شود.


او ادامه داد: امیدوارم که با مشورت با بزرگان استان نظیر علماء و روحانیون، نخبگان و همچنین مدیرانی که قبلا در این استان بودند و کار کردند، بتوانیم بهترین ها را که اهل کار و تلاش هستند و شجاع، جهادی و اقتصاددان هستند؛ این ها را در راس امور قرار دهیم تا بتوانند اشتغال جوانان و معیشت جامعه را حل کنند.


پاک فطرت با تاکید بر اینکه مدیر ارشد استان فارس باید بومی و اهل کار و تلاش باشد، گفت: مدیر ارشد استان باید بومی باشد، چون فارس بسیار پهناور است و ۳۶ شهرستان دارد؛ طول این استان بیش از هزار کیلومتر از ایزدخواست تا لار و لامرد است و اگر استاندار غیربومی باشد قطعا ۴ سال طول می کشد که تنها ویژگی های استان را بشناسد، تازه هنوز هم متوجه نمی شود که پتانسیل های بالقوه هر شهر ستان چه چیزی است و هرشهرستان چه مشکلات و چه محسناتی دارد و ارتباط هر شهرستان با شهر ستان همجوار خود به چه شکل است و چکار باید انجام دهد تا راه حل ها را ارائه کند و آن را در جهت منافع عموم اجرایی کند.


رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می رسد استاندار فارس باید بومی باشد و در این استان کار کرده باشد و شناخت خوبی از این استان داشته باشد تا هنگامیکه مسئول شد از روز اول شروع به اجرای برنامه ها کند و کارهای بزرگی را به امید خدا برای مردم انجام دهد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
556 کلیک ها  جمعه, 11 تیر 1400 15:24
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا