• نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز

حذف اصلاح طلبان در شیراز انصاف و عدالت نیست

حذف اصلاح طلبان در شیراز انصاف و عدالت نیست
   
حذف اصلاح طلبان در شیراز انصاف و عدالت نیست |||| ||||

اصلاح طلبان در شیراز را از رقابت حذف کرده اند و توان معرفی نصف یک لیست را هم ندارند و اصولگرایان از بالا بودن تعداد نامزدهای خود به دردسر افتاده ‌اند و این عدالت و انصاف نیست.

به گزارش راستین انلاین نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز  در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در اصلاح‌ طلبی به اصلاحات در سیاست خارجی معتقدیم که رفتاری منطقی با جامعه جهانی و با هدف تامین منافع ملی است.

ابراهیم صبوری افزود: به اصلاحات در اقتصاد باور داریم و اقتصادی توسعه ‌یافته، تولیدی و رقابتی را خواهان هستیم و از اصلاحات فرهنگی نیز سخن می گوییم.

وی با اشاره به شرایط کنونی بیان کرد: در سالهای گذشته، جریانی خاص در کشور ما به دنبال ناامید کردن مردم بود و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نکرد و هرچه توانستند کردند تا بگویند به هرکس که رای بدهید و هر شیوه‌ مدیریتی که سر کار بیاید، بی‌تاثیر است و بذر ناامیدی در خاک این مُلک پراکندند اما نفهمیدند که این موج ناامیدی تنها دامان یک فرد و گروه را نمی‌گیرد بلکه به بر باد دادن‌ بزرگترین سرمایه اجتماعی‌، یعنی اعتماد عمومی منجر می‌‌شود که دود سیاهش به چشم کل نظام و کشور می ‌رود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: علیرغم توصیه‌ های مقام معظم رهبری و بسیاری دیگر از بزرگان انقلاب، بر ضرورت ایجاد نشاط در رقابت ‌های انتخاباتی و تشویق شهروندان به مشارکت در انتخابات در شهرهای بزرگی همچون شیراز، جریانی خاص با در اختیار گرفتن ظرفیت هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستا‌ن‌‌ ها و استان ‌ها، هر که را جز خود از رقابت حذف کرده‌اند.

صبوری اضافه کرد: در شهر شیراز که شهر تساهل و رواداری‌ است، تقریبا تمامی اصلاح ‌طلبان پیر و جوان به استناد بندهای کلی، چون عدم التزام به اسلام یا ولایت فقیه از رقابت کنار گذاشته شده و رد صلاحیت شده اند.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد، عده‌ ای به جای مردم و از طرف مردم، تصمیم بگیرند این دیگر رقابت انتخاباتی نیست و با ر‌دد صلاحیت‌های گسترده و سلیقه ‌ای، اجازه ورود افراد واجد صلاحیت، توانمندی و مهارت را به رده‌های مدیریتی نمی‌ دهند و با این‌ کار، فضا را برای ظهور و رشد نورچشمی‌ ها و خودی‌ های نالایق باز می‌ کنند تا ناکارآمدی و فسادهای کلان به بار بیاورند.

صبوری با اشاره به حذف اصلاح‌ طلبان در شیراز گفت: اصلاح طلبان در شیراز را از رقابت حذف کرده اند و توان معرفی نصف یک لیست را هم ندارند و اصولگرایان از بالا بودن تعداد نامزدهای خود به دردسر افتاده ‌اند و این عدالت و انصاف نیست.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
582 کلیک ها  دوشنبه, 03 خرداد 1400 07:58
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا