چاپ کردن این صفحه

عضو شورای شهر شیراز:

امید نوروزی در عین مظلومیت به المپیک اعزام شد

زین العابدین عرب در نطق قبل از دستور جلسه علنی دوشنبه 18 مرداد شورای اسلامی شیراز گفت: در زمانی که برخی مدیران ده ها میلیون حقوق دریافت می کنند و بازیکنان و مسئولان تیم های فوتبال دولتی قراردادهای میلیاردی برای یک فصل دارند، حمایت 200 میلیون تومانی از یک تیم فوتبال ریشه دار شهرستانی نباید با کوتاهی مواجه باشد.

عرب تصریح کرد: امروز تیم فجر شهید سپاسی با مشکلاتی دست به گریبان است که قابل تصور نیست. این تیم برای هزینه های اولیه خود معطل مانده است.

وی گفت: امروز سایر استان های کشور دارای چند تیم لیگ برتری است و فارس به دلیل آنکه بزرگتری ندارد که شورای ورزش را راه اندازی کرده و مشکلات را شناسایی و حل کنند، همواره و در طول سال های گذشته تاکنون با مشکل مواجه بوده ایم.

رئیس هیئت کشتی استان فارس در ادامه با تصریح اینکه قهرمان شدن سخت و قهرمان ماندن سخت تر است، گفت: امید نوروزی به عنوان تنها ورزشکار فارسی دارای مدال طلای المپیک که برای بار دوم انتخاب و به المپیک راه یافته است، در عین مظلومیت عازم مسابقات شد.

عرب گفت: انشاالله وقتی امید نوروزی مدال رنگین المپیک را کسب کرد و به شیراز بازگشت خواهیم دید که مسئولان چگونه برای به فرودگاه و پیشواز رفتن از یک دیگر سبقت می گیرند.

عضو شورای اسلامی شیراز پیشنهاد داد که شورای چهارم مانند شورای سوم، مبلغی را به عنوان پاداش برای امید نوروزی پیش بینی و مصوب کند که اگر مدال المپیک را به دست آورد، به او اعطا شود و گفت: این اقدام به معنای ایجاد انگیزه دوچندان در قهرمان المپیکی فارس است.

انتهای پیام /  102
1572 کلیک ها  دوشنبه, 18 مرداد 1395 18:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

بیشتر بخوانید 102

موارد مرتبط