همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی درجهرم برگزار می‌شود

راستین آنلاین :علیرضا صحرائیان در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ایام ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط  اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت  7  صبح روز جمعه 26آذرماه از میدان معلم به پارک کوهسار با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش در آستانه ولادت با سعادت محمد بن مصطفی و امام جعفر صادق(ع)  با پخش مستقیم از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران به مدت دو ساعت روی آنتن خواهد بود و این بهترین فرصت برای شهرستان است که بتوان ظرفیت های شهرستان را در این مدت به مردم ایران زمین معرفی کرد. همچنین برنامه‌های مفرح، اهداء جوایز نفیس از جمله یک دستگاه خودرو سواری پراید، ده‌ها دستگاه دوچرخه و صدها جایزه نفیس و ارزنده دیگر  است.

فرماندارشهرستان جهرم با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این پیاده روی همگانی گفت: امیدواریم مردم شریف همیشه در صحنه شهرستان جهرم و بخش های تابعه ازجمله مرکزی، کردیان خفر، سیمکان، ورزشکاران و پرسنل ادارات و سازمانهای و نهادهای دولتی و خصوصی، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها دانش آموزان  با حضور گسترده خود و خانواده هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن بتوانند روزی بیاد ماندنی و پرافتخار برای  شهر و استان خود رقم زنند.

صحرائیان با بیان اینکه این مراسم با هدف افزایش نشاط عمومی، تبیین ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی، تشویق ‌مردم  به تحرک و ورزش کردن جامعه برگزار خواهدشد،تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح بالا بردن روحیه نشاط و تعاون و همکاری از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی صبحگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش با هماهنگی فدراسیون ورزشهای همگانی کشور و با همکاری مشترک اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، اداره‌ورزش و جوانان شهرستان جهرم، هیات ورزش های همگانی استان فارس،  نیروی انتظامی، پلیس راهور،ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرداری و شورای شهر آموزش و پرورش، اتاق اصناف و سایر ادارات ذیربط برگزار می‌شود.

انتهای پیام /  الهام کیانی جهرمی
1792 کلیک ها  شنبه, 13 آذر 1395 21:55
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا