• نگاهی به هفته 25 لیگ برتر فوتبال

استقلال مساوی کرد، پرسپولیس نزدیک‌تر شد [+ جدول رده‌بندی ]

استقلال مساوی کرد، پرسپولیس نزدیک‌تر شد [+ جدول رده‌بندی ]
   
استقلال مساوی کرد، پرسپولیس نزدیک‌تر شد [+ جدول رده‌بندی ] |||| ||||

هفته 25 لیگ برتر امروز 14 اردیبهشت ماه با دیدارهایی حساس به پایان رسید. استقلال در اصفهان برابر سپاهان به تساوی دست پیدا کرد و پرسپولیس ده نفره پیکان را با دو گل از پیش رو برداشت. تا 5 هفته به پایان لیگ رقابت در صدر جدول حساس و داغ شود.

 

به گزارش راستین آنلاین، هفته 25 لیگ برتر با برگزاری شش دیدار به پایان رسید. که در این روز تو دو تیم شهر خودرو و صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند. در دیگر دیدار این هفته هوادار ذوب آهن اصفهان را یک بر صفر از پیش رو برداشت و دو تیم فینالیست جام حذفی یعنی نساجی مازندران و آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رضایت دادند. در اهواز نیز تقابل امیر قلعه نوعی و جواد نکونام نیز پیروزی در پی نداشت و دو تیم فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.

استقلال مساوی را به نباختن ترجیح داد

 

 

اما در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های هفته بیست و پنجم، استقلال در اصفهان به مصاف سپاهان رفت. استقلال اگر در این بازی به پیروزی می‌رسید می‌توانست امیدوارتر به قهرمانی در پایان لیگ فکر کند. اما محرم نویدکیا به همراه تیم خود، روزی سخت را در اصفهان برای استقلال رقم زد. 

ابتدا استقلال در دقیقه 6 توسط محمد دانشگر به گل اول خود دست پیدا کرد. اما این خوشحالی دیری نپایید و سپاهان در دقیقه 14 با یک ضد حمله سریع در محوطه جریمه استقلال صاحب پنالتی شد و توانست بازی را به تساوی بکشاند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز دوتیم فرصت‌های خوبی را از دست دادند و استقلال که بیشتر به فکر حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود بود، محتاط‌‌تر به بازی خود ادامه داد. حملات سپاهان هم نتیجه‌ای در نیمه دوم نداشت تا بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان برسد و بهترین فرصت برای پرسپولیس ایجاد شود تا بتواند فاصله خود را با صدر جدول کمتر شود. 

بازگشت ده نفره پرسپولیس به جنگ قهرمانی  

 

 

دقایقی پس از توقف استقلال در اصفهان مقابل سپاهان، پرسپولیس برابر پیکان قرار گرفت تا در غیاب مهدی ترابی، وحید امیری و فرشاد فرجی و در حالی که مهدی عبدی نیز در ترکیب قرار نداشت، ماموریت جبران دو امتیاز از اختلاف در صدر جدول را پیش ببرد.

سرخپوشان در این بازی شروع طوفانی داشتند و موفق شدند خیلی زود دروازه ناصری را باز کنند. حامد پاکدل روی ارسال امید عالیشاه گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند و این در حالی بود که در دقیقه 32 عالیشاه با یک برخورد شدید از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس برای بیش از یک ساعت ده نفره شود.

با این حال تیم ده نفره پرسپولیس موفق شد در آغاز نیمه دوم روی ارسال رامین رضاییان و ضربه علی نعمتی به گل دوم برسد و خیالش را از پیروزی راحت کند. در ادامه تلاش‌های پیکان جواب نداد و قرمزها با کسب یک برد شیرین، ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

 

انتهای پیام /  علیرضا لرک
424 کلیک ها  چهارشنبه, 14 ارديبهشت 1401 23:09
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا