نگاه ویژه به مشارکت جوانان در برنامه های فرهنگی و ورزشی

نگاه ویژه به مشارکت جوانان در برنامه های فرهنگی و ورزشی
   
نگاه ویژه به مشارکت جوانان در برنامه های فرهنگی و ورزشی |||| ||||

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی فارس گفت: به مشارکت جوانان در برنامه های فرهنگی و ورزشی هیات ورزش های همگانی استان فارس نگاه ویژه ای داریم، جذب جوانان جویای کار در تمام دستگاه‌های اجرایی شرکت های تولیدی و همچنین جذب مشارکت خیرین و موسسات خیریه برای ازدواج و اشتغال گام های است که در جهت حرکت به سمت محقق شدن نیازهای اساسی و ایجاد روحیه نشاط و امید در جوانان باید برداشته شود.

 
به گزارش راستین آنلاین محمدرضا جعفری گفت: فصل بهار و تجدید طبیعت فرصتی دوباره برای تغییر و تحول انسان است نگاه جدید و فراهم آوردن فرصت های تازه برای ارتقاء سطح سلامت جامعه تکلیف و مسئولیت اجتماعی افرادی است که در جامعه نقش آفرین هستند و باید در هر منصب و یا موقعیت اجتماعی به تکلیف و مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.
 
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس ادامه داد: سال ۱۴۰۱ با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که مزین به سال تولید ،دانش بنیان، اشتغال آفرین است، اهتمام کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و امیدآفرین در تمام سطوح جامعه برنامه‌های این کمیته در سال ۱۴۰۱ خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: در نوروز ۱۴۰۱ ویژه برنامه نوروز ورزشی با شعار نوروز با نشاط با هدف بالا بردن سرانه ورزش مردم و با هدف قرار دادن مهمان های نوروزی در سطح استان فارس با مشارکت مسئولین هیات های شهرستانهای فارس و توجه قرار دادن حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) ، آثار فرهنگی ، تاریخی، باستانی ، توریستی، اماکن تجاری ، پارک ها و بوستان ها با پیوست فرهنگی برگزار شد.
جعفری با تاکید بر نگاه ویژه به مشارکت جوانان در برنامه های فرهنگی و ورزشی هیات ورزش های همگانی استان فارس افزود: جذب جوانان جویای کار در تمام دستگاه‌های اجرایی شرکت های تولیدی و همچنین جذب مشارکت خیرین و موسسات خیریه برای ازدواج و اشتغال گام های است که در جهت حرکت به سمت محقق شدن نیازهای اساسی و ایجاد روحیه نشاط و امید در جوانان باید برداشته شود، این مهم در برنامه های ۱۴۰۱ کمیته فرهنگی و مسئولیت هیات ورزش های همگانی قرار گرفته است که با یاری خداوند و حمایت مسئولین استانی ، شهرستانی و استفاده از پتانسیل موسسات توانمند و دیگر هیئت ها و انجمن ها اقدامات اثر بخشی صورت خواهد گرفت.
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی فارس تاکیدکرد : با توجه به بهبود شرایط وضعیت کرونا و حضوری شدن ورزش های همگانی و پیاده روی های عمومی با مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی پیوست های فرهنگی در جهت ایجاد شور و نشاط جامعه در دستور کار کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی ورزش های همگانی فارس قرار دارد.
محمدرضا جعفری در پایان بیان کرد: از دستگاههای اجرایی ، آموزشی ، موسسات و شرکت ها درخواست داریم تا با حضور پررنگ و مشارکت در اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی، هیات ورزش های همگانی را در برگزاری برنامه های متنوع و گسترده در جهت ترویج ورزش ، نشاط و امید در جامعه یاری کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
420 کلیک ها  چهارشنبه, 17 فروردين 1401 17:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا