فراهم کردن زمينه هاي ورود بخش خصوصي لازمه ایجاد تحولی در ورزش همگانی

فراهم کردن زمينه هاي ورود بخش خصوصي  لازمه ایجاد تحولی در ورزش همگانی
   
فراهم کردن زمينه هاي ورود بخش خصوصي  لازمه ایجاد تحولی در ورزش همگانی |||| ||||

نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت : توسعه ورزش همگانی در شهر وایجاد زمینه برای حضور بخش خصوصی در این ورزش می‌تواند زمینه پویایی و نشاط اجتماعی را به همراه آورده و سرمایه‌گذاری در حوزه درمان را کاهش دهد.

 
 به گزارش راستین آنلاین افسانه خواست خدایی  رییس کمیته خانواده و بانوان شورای شهر شیراز با تاکید بر این که نیازمند پایه گذاری توسعه ورزش همگانی و اتحاد و يکپارچگي بين سازمان هاي دست اندرکار ورزش در شهر شیراز هستیم ابراز امیدواری کرد که فراهم کردن زمينه هاي ورود بخش خصوصي به ورزش همگاني، تربيت کارشناسان و مديران حرفه ای در شهرداری می‌تواند راهی برای رسیدن به ورزش قهرمانی باشد و راه های ورود به عرصه‌های جهانی را تسهیل بخشد.
 
*عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز* بیان کرد؛ ناکافی بودن امکانات و تجهیزات ورزش همگانی،پایین بودن بودجه اختصاصی به حوزه ورزش‌های همگانی ، نداشتن حامیان مالی و نیز عدم همکاری و توزیع نامتقارن امکانات ورزشی در سطح شهر ضمن فقدان ارتباط برون بخشی مناسب جهت توسعه ورزش همگانی ودر نهایت تغییر در سبک زندگی شهروندان چالش های موجود در جامعه در جهت ارتقاء ورزش همگانی است که باید چاره اندیشی شود.
 
گفتنی است پیاده روی خانوادگی به همت شهرداری منطقه دو و سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با عنوان بزرگداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت محسن جعفری با حضور *افسانه خواست خدایی نائب ریس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز و کشاورز رییس تربیت بدنی شهرداری شیراز* و *برادر شهید محسن جعفری* صورت پذیرفت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
608 کلیک ها  شنبه, 14 اسفند 1400 11:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا