اعلام نتایج مسابقات بدمینتون بین المللی سریز دختران در شیراز

اعلام نتایج مسابقات بدمینتون بین المللی سریز دختران در شیراز
   
اعلام نتایج مسابقات بدمینتون بین المللی سریز دختران در شیراز |||| ||||

دومین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون سریز جوانان دختر و پسر جام فجر امروز چهارشنبه 13بهمن در شیراز آغاز شد و در بخش  دختران، ورزشکاران کشورمان در روز نخست حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش راستین آنلاین دومین دوره مسابقات بین المللی سریز جوانان دختر و پسر جام فجر در استان فارس و به میزبانی سالن شهید دستغیب آغاز شد که در پایان نتایج صبح روز نخست دختران و در بخش انفرادی ، فاطمه فنایی ۲-صفر فاطمه ذاکری راشکست داد، فاطمه موسی خانی با همین نتیجه سما آهنگر را مغلوب کرد، شوریده زیاباری ۳-یک زهرا رباطی را از پیش رو‌برداشت، ساما یارپاوار از هند۲-یک مبین ندایی را مغلوب کرد، زهرا اسماعیلی تبار۲-یک مقابل زهرا سلیمی به برتری رسید، مریم سلطانی ۲-صفر آیدا عنایتی دیگر بدمینتون باز ایرانی را شکست داد.

در ادامه رقابت های صبح روز نخست بهش دختران، ساما یار پاوار از هند ۲-صفر مریم احمدی زاده را مغلوب کرد، فردوس فروغی ۲-صفر شوریده زیاباری را از پیش رو‌ برداشت، مریم اسماعیلی تبار و فاطمه مونس خواه با نتایج ۲-صفر مقابل فاطمه زهرا اسدی و رامینا رضایی به برتری دست یافتند و الیت تروسیان از ارمنستان ۲-صفر ستایش کرمانی از ایران را مغلوب کرد.
همچنین در بخش دوبل یا دو نفره دختران تیم فردوس فروغی و مبینا ندایی ۲-صفر تیم مریم سلطانی و آیداعنایتی را شکست داد، تیم مریم اسماعیلی تبار و فاطمه ذاکری مقابل تیم مریم احمدی زاده و زهرا سلیمی به برتری رسیدند، تیم ساما یار پاوار ازهند و الین تراتوریان از ارمتستان تیم زهرا رباطی و رامینا زارعی را شکست داد و تیم مریم اسماعیلی تبار و فاطمه ذاکری در برابر تیم زهرا اسدی و فائزه اسدنژاد به پیروزی رسیدند.
در بخش بانوان ۲۱ ورزشکار از کشور‌های ایران، هند و ارمنستان و در بخش اقایان ۲۸ ورزشکار از کشور‌های ایران، ارمنستان، هند و عراق با هم رقابت می‌کنند.
دومین دوره رقابت های بین المللی بدمینتون سریز جوانان جام فجر از امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن آغاز و تا ۱۶ بهمن ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
516 کلیک ها  چهارشنبه, 13 بهمن 1400 16:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا