برخاستن دود سفید از اردوگاه فجر/کلانتری به امید آینده می ماند

برخاستن دود سفید از اردوگاه فجر/کلانتری به امید آینده می ماند
   
برخاستن دود سفید از اردوگاه فجر/کلانتری به امید آینده می ماند |||| ||||

مسابقات لیگ برتر فوتبال درحالی به نیمه راه خود رسید که نتایج ضعیف تنها نماینده استان فارس از یک سو و انتقادات شدید کارشناسان وهواداران تیم فوتبال فجرشهید سپاسی ازعملکرد سرمربی این تیم از سویی دیگربازارشایعات درخصوص احتمال  برکناری کلانتری را داغ تر از همیشه کرده بود.

به گزارش راستین آنلاین،در شرایطی که رسانه ای شدن اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی تیم فجرشهیدسپاسی احتمال تغییردرکادرفنی این تیم را بیش از هر زمانی در 15-16 هفته گذشته تقویت کرده بود،حالا و براساس اخبارمنتشرشده ازتصمیمات مدیران این باشگاه نظامی صحبت از برخاستن دود سفیدازاردوگاه تیم فجرشهید سپاسی می شود.
هفته گذشته بود که مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی سکوت چند هفته ای اش را شکست و در موضع گیری انتقادی درقبال علی کلانتری گفت:« کلانتری باید نسبت به عملکرد ضعیف تیمش در هیات مدیره پاسخگو باشد.»
رسول فلاح که تا پیش از این ترجیح می داد با عدم انتقاد علنی از سرمربی تیمش آرامش ظاهری این تیم را برهم نزد گویی کاسه صبرش لبریزشده و پس از بازی با نساجی مازندران با بیان اینکه تمامی خواسته‌های سرمربی تیم را فراهم کردیم افزود: «تمامی خواسته‌های سرمربی تیم اعم از بازیکنان و امکاناتی که می‌خواست فراهم شد. از نظر مالی به همه تعهدات هم عمل کردیم ،و درست است کمبودهایی هم داریم اما از نظر باشگاه داری کار خودمان را انجام دادیم»
او از کلانتری خواست تاتوپ را در میدان باشگاه نیندازد واگر نتایج خوبی از نظر فنی رقم نمی‌خورد،کلانتری بدون ارتباط دادن آن  به باشگاه به دنبال راه حلی برای برون رفت فجر از بن بست فنی و تاکتیکی باشد!
انتقاد فلاح از کلانتری و تاکید بر لزوم پاسخگویی سرمربی فجر به هیات مدیره باشگاه درخصوص کسب نتایج ضعیف تیمش درحالی رسانه ای شد که پیش از این این شائبه بوجود آمده بود که این سرمربی با نادیده گرفتن نقش مدیرعامل باشگاه ،ارتباطی مستقیم با مسئولان رده بالای باشگاه فجرشهید سپاسی برقرارکرده است!ارتباطی که باعث شده حرف حاج رسول هم دیگرخریداری نداشته باشد!و کلانتری با داشتن حاشیه امن به کار خودش ادامه دهد!
موضع گیری علنی  رسول فلاح علیه کلانتری باعث شد تا خیلی ها به این باور برسند که او با چراغ سبز مسئولان باشگاه مهر سکوتش را شکسته و تلاش دارد تا قبل از جدی شدن تراژدی سقوط فجر،علاج واقعه را پیش از وقوع کند!
اما حالا وبر اساس اخبار منتشر شده مبنی بر اتخاذ یک تصمیم گیری پر ریسک توسط مدیران فجرشهید سپاسی ،قراراست به سرمربی این تیم تا 4 هفته آینده فرصت داده شود.
فرصتی که ظاهرا همراه با حضورچند بازیکن مورد علاقه کلانتری در تیم فجرشهیدسپاسی خواهد بود.
باید منتظرنشست و دید که آیا کلانتری می تواند با کسب امتیاز از 4 بازی پیش رو ضمن بهبودجایگاه فجردرجدول رده بندی لیگ برتر،جایگاه خودش را نیزدراین تیم تثبیت کند یا خیر؟
انتظاری که هرچه برای هواداران این تیم بلند و طاقت فرساست،برای کلانتری کوتاه است!
انتهای پیام /  محمدجوادشلتوک کار
3463 کلیک ها  دوشنبه, 11 بهمن 1400 22:45
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا