• شهردار صدرا

زیر ساخت های ورزشی شهر صدرا مطلوب نیست /ایجاد فضاهای ورزشی برای جبران کمبود ها

زیر ساخت های ورزشی شهر صدرا مطلوب نیست /ایجاد فضاهای ورزشی برای جبران کمبود ها
   
زیر ساخت های ورزشی شهر صدرا مطلوب نیست /ایجاد فضاهای ورزشی برای جبران کمبود ها |||| ||||

شهردار صدرا گفت :زیر ساخت های ورزشی شهر صدرا وضعیت مطلوبی ندارد و باید با ایجاد فضاهای ورزش کمبود ها را جبران کرد .

 به گزارش راستین آنلاین شهردار صدرا به همراه رئیس شورای اسلامی شهر صدرا در حاشیه بازدید از زمین چمن مصنوعی اکوپارک گفت: شهر صدرا هرچند تازه تاسیس است اما از نظر زیرساخت‌های ورزشی خصوصاً ورزش بانوان در وضعیت مطلوبی قرار ندارد از این رو شهرداری صدرا تلاش می‌کند با ایجاد فضاهای ورزشی جهت عموم شهروندان این کمبودها را تا حدودی جبران کند.

 

پرنیان افزود: شهرداری صدرا در دو سال گذشته سعی بر ایجاد فضاهای عمومی همچون پارک های محله ای در نقاط مختلف شهر صدرا داشته در همین فضاهای عمومی چندین زمین ورزشی نیز پیش بینی شده است تا خانواده‌ها، جوانان و خصوصاً بانوان بتوانند برای پر کردن اوقات فراغت از آنها استفاده کنند.

 
 شهردارصدرا عنوان کرد: از آنجا که اکو پارک صدرا مرکز تجمع اکثریت شهروندان در اوقات فراغت است و بسیاری نیز با حضور در این مجموعه اقدام به ورزش می کنند تصمیم گرفته شد در اکوپارک یک زمین چمن مصنوعی ویژه بانوان گرامی ایجاد گردد تا به راحتی بتوانند به ورزش روزانه و همگانی خود پرداخته بدون اینکه نگران پوشش و حجاب خود در زمان ورزش باشند بپردازند.
 
خداکرم فیروزمند رئیس شورای اسلامی شهر صدرا نیز گفت: این زمین به مساحت ۳۶۰ متر مربع مراحل پایانی آماده‌سازی را طی می نماید و اکنون در حال نصب چمن مصنوعی و سایر تجهیزات هستیم و در روزهای آینده با اتمام تمامی مراحل آماده سازی در اختیار بانوان ورزش دوست گرامی شهر صدرا قرار خواهد گرفت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر صدرا یادآور شد: در شورای ششم بیشترین تمرکز بر ایجاد زیرساخت های مورد نیاز یک زندگی شهری مطلوب ،همچون جاده، روکش آسفالت،تکمیل خطوط فاضلاب ، ایجاد فضاهای درمانی ، ورزشی ،فرهنگی و ساخت چندین پارک بزرگ مقیاس خصوصا در مناطق کم برخوردار همچون فاز دو می باشد و برای تحقق این اهداف از تمامی مدیران شهر صدرا و استان فارس درخواست همکاری و همراهی بیش از گذشته داریم ، زیرا شورای ششم تلاش می کند با اقدامات جهادی در کنار شهردار محترم و سایر مدیران شهر صدرا، کاستی ها و مشکلات این شهر را به حداقل برساند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
697 کلیک ها  سه شنبه, 16 آذر 1400 09:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا