نشست فصلی مسئولین ورزش های همگانی فارس/اهمیت ورزش با ترویج فرهنگ سلامتی و تندرستی

نشست فصلی مسئولین ورزش های همگانی فارس/اهمیت ورزش با ترویج فرهنگ سلامتی و تندرستی
   
نشست فصلی مسئولین ورزش های همگانی فارس/اهمیت ورزش با ترویج فرهنگ سلامتی و تندرستی |||| ||||

اهمیت ورزش با ترویج فرهنگ سلامتی و تندرستی می‌توان باعث کاهش آلام و آسیب‌های روحی و اجتماعی شد. 

 
 به گزارش راستین آنلاین نشست فصلی مسئولین کمیته های هیات ورزشهای همگانی استان فارس در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور هیئت رئیسه، هیئت ورزشهای همگانی استان به میزبانی هیئت ورزشهای همگانی شهرستان شیراز، مدیر گروه ورزش های همگانی اداره کل تربیت بدنی و با حضور مسئولین کمیته های هیات ورزشهای همگانی شهرستان شیراز برگزار شد.
 
 رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس ضمن تقدیر از زحمات مسئولین کمیته های هيئت ورزش های همگانی فارس توضیحات کاملی را در خصوص تغییرات چارت جدید فدراسیون ورزش های همگانی تشریح کرد. 
 
سیروس پاک فطرت درمورد سیاست ها و رویکرد جدید فدراسیون ورزش های همگانی گفت و افزود :رویکرد فدراسیون بر اساس نشر و گسترش ورزش به تمام سنین و آحاد جامعه از کودک تا سالمند است. 
 
او ادامه ددد :با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن کم تحرکی در جامعه می طلبد که با توجه به فضای مجازی و استفاده از پتانسیل موجود ورزش را به خانه های مردم برده که با ترغیب و تشویق آحاد جامعه به ورزش سلامتی اهمیت دهیم. 
 
پاک فطرت همچنین به موضوع اهمیت سلامتی مردم به پویش لیگ تندرستی اشاره کرد و گفت: لیگ تندرستی ایران با عنایت به رویکرد جدید فدراسیون تغییرات الگوی زندگی مردم برنامه‌ریزی و تدوین شده است، لذا با طراحی سامانه تندرستی در سایت irantandorosti تمرینات و نحوه بارگذاری حرکات ورزشی که به صورت روزانه و با کد برنامه خاص از سمت فدراسیون اعلام می‌شود. 
 
او اضافه کرد :بدون محدویت سنی همه هم استانی ها می‌توانند در این لیگ شرکت کنند و ضمن ورزش و سلامتی از ۳۲ جایزه پنج میلیون ریالی به قید قرعه و ۳۲ جایزه یک میلیون ریالی برای افرادی که بیشترین مشارکت را داشته باشند بهره مند شوند. 
 
رئیس هیئت ورزش های همگانی در اهمیت ورزش گفت با ترویج فرهنگ سلامتی و تندرستی می‌توان باعث کاهش آلام و آسیب‌های روحی و اجتماعی شد. 
 
پاک فطرت اظهار کرد :اهتمام هیئت ورزش های همگانی و کمیته ها بر آن است تا با توجه به شرایط موجود سرانه ورزش بالا رفته و آسیب‌های جسمی و اجتماعی کاهش یابد، همچنین این برنامه که با پروتکل های بهداشتی برگزار شد. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
450 کلیک ها  دوشنبه, 13 بهمن 1399 17:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا