این انقلاب با شهدای عزیز بیمه می شود

محمد هادی ایمانیه در آئین تشییع شهید گمنام در شهر اکبرآباد شهرستان کوار با اشاره بر اینکه انقلاب با شهدا بیمه می شود،افزود: مردم بصیر ما در برهه های مختلف با حضور به موقع در میدان و گذشتن از جان و ایثارگری های متعدد نقشه شوم دشمنان را خنثی کرده اند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:محمدهادی ایمانیه، صبح امروز جمعه هشتم دی ماه در آئین تشییع شهید گمنام در شهر اکبرآباد شهرستان کوار، ضمن آرزوی علو درجات برای همه شهدای عزیز، ۵۰۰ شهید شهرستان و ۳۵ شهید شهر اکبرآباد، از حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف مردم در مراسم خاکسپاری پیکر شهید قدردانی کرد و گفت: قطعا حضور مردم متدین، متشرع، ولایت مدار و دلباخته نظام آن هم پس از ۴۵ سال حمله ناجوانمردانه دشمنان کشور بویژه در مسائل فرهنگی و اقتصادی دل امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را شاد خواهد کرد و دعای این معصوم غایب از نظر همه زندگی ها را بیمه می کند.

 

 

استاندار فارس به اجتماع عظیم، پرشور و بی نظیر مردم در مراسم خاکسپاری شهید گمنام اشاره و تصریح کرد: جای تشکر و قدردانی دارد که در مقابل هجوم دشمنان باز هم مردم متدین و همیشه در صحنه با صداقت قلب و با انگیزه در این مراسم شرکت کرده اند.

 

وی ادامه داد: طبق گزارشی که به بنده ارائه شده اکثر مقدمات این برنامه، فضاسازی و پذیرایی این آئین باشکوه بوسیله مردم و خیرین شهرستان انجام شده است؛ این اقدام قطعا به اجر و پاداش شما اضافه می کند؛ خداوند متعال را برای داشتن چنین مردمانی سپاسگذاریم. امیدواریم خداوند کمک کند تا مدیران و مسئولین بتوانند بر انجام وظایف متعدد خود نسبت به مردم اهتمام مضاعفی داشته باشند.

 

ایمانیه خاطرنشان ساخت: در روزهای بین شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و میلاد ایشان قرار داریم و افتخار می کنیم که خواهران عزیز ما که امروز در این مراسم حاضر هستند به تاسی از عفاف و حجاب و پایمردی زنانه ای که دختر پیامبر اسلام در دفاع از ولایت داشت، امروز راسخ‌اند و در مقابل هجوم دشمنان به یکی از مقدس ترین ارزش های هر مسلمان و آزاده ای که عفاف و حجاب است، ایستادگی کرده‌اند و در عین حال با حفظ حجاب، فرهنگ اسلامی را توسعه می دهند.

 

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به در پیش بودن ۹ دی ماه، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، عنوان کرد: در شیراز و بسیاری از شهرهای استان فارس، مردم ولایتمدار به جای ۹ دی، ۸ دی به خیابان ها آمدند و با راهپیمایی گسترده و عظیمی که انجام دادند عهدی محکم و استوارتر با آرمان های ولایت و انقلاب اسلامی بستند لذا می توان گفت ۸ دی در عمده شهرهای فارس روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

 

وی خاطر نشان ساخت: روز بصیرت روزی بود که چشم دشمنان کشور را کور کرد؛ همین مردمی که امروز حاضرند با بصیرت کامل به میدان آمدند و اجازه ندادند جنگی که دشمنان در سال ۸۸ برپا کردند به نتیجه برسد و آنان را با شکست مواجه کردند؛ به کوری چشم دشمن، مردم با بصیرت ما فتنه را کور کردند و هجوم و حمله دشمن را خنثی کردند و ضدحمله ای زدند که آثار آن تا مدت های طولانی خواهد ماند ولی این انقلاب با شهدای عزیز و ریخته شدن قطره قطره خون ایشان بیمه می شود.

 

استاندار فارس با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، مدافع حریم ولایت و اسلام سردار سید رضی موسوی به دست شقی ترین افراد، افزود: شاهد شهادت یکی از عزیزترین مدافعان حرم ولایت و حریم اسلام به دست دست رژیم سفاک صهیونیستی بودیم اما یقین داریم خواهند دید که آنچه با شهادت این عزیزان ما محقق می شود همگی قطعا به ضرر آن ها خواهد بود.

 

وی ضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، تصریح کرد: امروز به لطف خداوند متعال جبهه مقاومت در سراسر جهان اسلام و بلکه خارج از آن برای هر فرد آزاده ای در دنیا، جبهه ای قوی و متحد شده است.

 ایمانیه با تاکید براینکه شهدا در زمین گمنام هستند اما در آسمان و بویژه نزد خداوند متعال شهره و مشور هستند، گفت: از پیامبر روایت است که مس از جنگ احد خداوند به شهدای جنگ فرموده شما که جان خود را برای اسلام فدا کرده اید از من چه چیزی می خواهید، شهدا عرض کردند اگر صلاح بدانید مجددا به دنیا برگردیم و یک بار دیگر شهید شویم. خداوند فرمودند مشیت و اراده من این نیست که به دنیا بازگردید؛ چه چیز دیگری می خواهید؟ عرض کردند سلام ما را به پیامبر برسانید و به خانواده های ما بگویید ما در اینجا و در نزد خدا رزق و روزی می گیریم؛ آنگاه بود که آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران نازل شد؛ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ. 

وی، سخاوتمندی را یکی از ویژگی های شهدا عنوان کرد و ادامه داد: یرزقون به معنای استمرار داشتن در رزق و روزی گرفتن است، امروز در محضر شهیدی هستیم که پس از چهل و اندی سال، در نزد خداوند متعال در حال دریافت رزق و روزی است، در اینجا خطاب به این عزیز وطن می گوییم، ما هم که تلاش کردیم و خودمان را به اینجا رسانده ایم تا پیکر پاک تورا تشییع کنیم، توقع داریم از رزق و روزی که میگیری و مستمر هم دریافت می کنی قسمتی از آن را به ما هم بدهی. نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر اینکه یقین داریم نام و یاد شهدا، بویژه شهدای گمنام است که باعث آوازه و شهرت ایران عزیز شده است، تصریح کرد: خوشنامی ایرانیان به سبب داشتن شهیدان و بویژه شهیدان گمنام است، بالنده و پویا به پیمودن این مسیر ادامه می دهیم. استاندار فارس در پایان به خیل عظیم مشتاقان و ارادتمندان شهیدان مژده داد راه ورودی به این مرقد، از اکبرآباد تا ابتدای راه ورودی گلزار شهید گمنام، بصورت زیرگذر آماده می‌شود.
انتهای پیام /  108
165 کلیک ها  جمعه, 08 دی 1402 19:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا