شورای مهارت‌آموزی در فارس راه‌اندازی شود

  استاندار فارس با اشاره به نقش هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در انتقال مهارت به دانش‌آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آن‌ها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان پیشنهاد می‌شود که شورای فنی حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در استان تشکیل شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدهادی ایمانیه در کارگروه توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فارس که با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد، با اشاره به نقش هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در انتقال مهارت به دانش‌آموزان و لزوم توجه بیشتر به فعالیت آن‌ها گفت: به منظور تقویت و توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان پیشنهاد می‌شود که شورای فنی حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در استان تشکیل شود.

او افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سیاسی استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیر کل فنی و حرفه‌ای، مدیر کل صمت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه علمی و کاربردی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی مدارس نیز در این شورا عضویت داشته باشند.

ایمانیه گفت: این شورا پس از تشکیل و ظرف مدت ۲ ماه اقدام به تنظیم یک سند توسعه حوزه فنی و حرفه‌ای استان کرده و به مسائل و تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز مرکز استان و سایر شهرستان‌ها اشاره کنند.

استاندار فارس بر لزوم توجه به هنر‌های زیبا نیز تاکید کرد و گفت: هنرستان‌ها باید به ورودی‌های دانشگاه‌های هنر تبدیل شوند به نحوی که هنر اسلامی ایرانی و نه هنر غربی را ترویج کنند.

ایمانیه افزود: می‌کوشیم که ایجاد و راه‌اندازی چهار هنرستان برای چهار منطقه شیراز، یک هنرستان برای مرودشت و یک هنرستان برای شهر صدرا را به مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس اضافه کنیم.

انتهای پیام /  108
83 کلیک ها  شنبه, 02 دی 1402 10:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا