انتقال مشاغل مزاحم و خروج واحدهای آلاینده اولویت مدیریت شهری شیراز است

  شهردار شیراز بر انتقال مشاغل مزاحم و خروج واحدهای آلاینده به‌عنوان اولویت مدیریت شهری تأکید کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدحسن اسدی عصر شنبه سوم تیر در بازدیدی که با همراهی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری داشت، بر انتقال مشاغل مزاحم و خروج واحدهای آلاینده به‌عنوان اولویت مدیریت شهری تأکید کرد.

او اظهار کرد: تعدد وظایف در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری، تأثیری مستقیم بر زندگی مردم دارد که این سازمان با قدمتی چند دهه تاکنون خدماتی متنوع به شهروندان ارائه داده است.

او به اقدام برای راه‌اندازی بازارچه‌های پروتئین و میوه و تره‌بار با جانمایی مناسب در اسرع وقت تأکید و بیان کرد: این سازمان موظف به ساماندهی این بازارها خصوصاً بازارهای هفتگی است.

اسدی تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کار این سازمان قرار داد و گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری باید بازبینی و جانمایی مناسبی نسبت به بازارهای هفتگی، با در نظر گرفتن تأمین پارکینگ و امکانات رفاهی همانند نمازخانه و سرویس بهداشتی برای رفاه شهروندان اقدام کند.

شهردار کلان‌شهر شیراز بر ساماندهی دستفروش‌ها و برنامه‌ریزی برای جانمایی مناسب این قشر نیز تأکید کرد.

به گفته او، ساماندهی بازار پروتئین و میوه دروازه کازرون اولویت جدی شهرداری است که جابجایی میوه و تره‌بار و ماهی‌فروشان دروازه کازرون به بازار بزرگ پروتئین به‌صورت بسیار مدرن و با کلیه امکانات در خیابان کارگر رو به اتمام و آماده بهره‌برداری است.

اسدی تصریح کرد: این سازمان باید ساماندهی مشاغل را به‌صورت جدی و هدفمند برنامه‌ریزی و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

شهردار شیراز با بیان اینکه نتیجه‌ اقدامات این سازمان بر روی سفره مردم تأثیر مستقیم دارد، گفت: راه‌اندازی سیستم هوشمند سازی و نرخ‌گذاری قیمت میوه و تره‌بار تأثیر مستقیم خود را بر کنترل بازار داشته و همه اقلام مصرفی مردم باید با قیمت مناسب و کیفیت خوب در سراسر این کلانشهر به شهروندان ارائه شود تا با خدمات هرچه بهتر به شهروندان نشاط و امید بدهیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این بازدید، برگزاری جلسات مدون و تعیین مسیر راه با تائید عملکرد سازمان، آن را نقطه قوتی برای ادامه راه همکاران سازمان میدان‌ها و مشاغل دانست.

محمدتقی تذروی اظهار امیدواری کرد: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری، کارها در از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری به‌صورت برنامه محور و شرح وظایف شفاف و روشن مشخص و کارها با مدیریت قوی پیش برود و شاهد پیشرفت برنامه‌های سازمان و رضایت شهروندان باشیم‌.

پژمان شفیعی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز نیز گزارشی از عملکرد سازمان با موضوعات و شاخص‌های سرمایه‌گذاری، هوشمند سازی و ساماندهی میدان میوه و تره‌بار و پروتئین، بازارچه‌ها، نظارت بر طرح‌های عمرانی، مطالعات، فراخوان‌ها و ایجاد بسته‌های سرمایه‌گذاری اعلام کرد.

انتهای پیام /  108
93 کلیک ها  یکشنبه, 04 تیر 1402 10:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا