ضرورت بهره‌مندی مناطق جنوبی فارس از عوارض صنایع آلاینده

ضرورت بهره‌مندی مناطق جنوبی فارس از عوارض صنایع آلاینده
   
ضرورت بهره‌مندی مناطق جنوبی فارس از عوارض صنایع آلاینده |||| ||||

استاندار فارس با اشاره به اینکه شهرستان‌های مُهر و لامرد، در مجاورت منطقه عسلویه قرار دارند، لزوم بهره‌مندی این مناطق از عوارض مربوط به آلایندگی صنایع را یادآور شد.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با محمدحسین فروزان‌مهر؛ معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، به پایین بودن میزان حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور به ویژه در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اشاره و درخواست اعمال تغییراتی در مسیر بهبود حقوق شاغلان این بخش و توجه بیشتر به مسائل رفاهی کارکنان زیرمجموعه وزارت کشور شد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از استانداری فارس، ایمانیه در ادامه روند پیگیری‌های موضوعات استانی، به کمبودهای موجود در زمینه زیرساخت های فیزیکی و امکانات و نیروی انسانی در ۷ شهرستان تازه تاسیس استان اشاره کرد و بر لزوم تامین هرچه سریع‌تر این نیازها درجهت فعالیت هر چه بهتر نمایندگان دولت در این شهرستان‌ها تاکید کرد.

ایمانیه که نخستین روزهای مدیریتش به عنوان استاندار فارس مصادف با رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان همراه بود، پیگیری تحقق مصوبات این سفر را در دستور کار قرار داده و در این دیدار نیز موضوع تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن این مصوبات را مطرح کرد و خواهان تسریع در انجام این اقدامات شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر دو شهرستان مهر و لامرد به عنوان شهرستان های مرزی استان فارس در مجاورت صنایع آلاینده عسلویه قرار دارند عنوان کرد: بر اساس قانون این شهرستان‌ها باید سهم خود از عوارض صنایع مذکور را دریافت کنند که تا کنون این پرداخت ها صورت نگرفته است.

ایمانیه با بیان اینکه عوارض آلایندگی این صنایع به حساب اقتصاد و دارایی استان های بوشهر و هرمزگان واریز می‌شود از معاون سازمان برنامه و بودجه خواست در جهت احقاق حقوق شهرستان های مرزی فارس در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

براساس این گزارش، در پایان این دیدار معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن تایید سخنان استاندار فارس قول مساعد داد این موضوعات را تا حصول نتیجه مساعد پیگیری کند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
485 کلیک ها  سه شنبه, 11 آبان 1400 14:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا