مدیریت و اجرای طرح خانواده متعالی با نگاه انقلابی امکان پذیر است

مدیریت و اجرای طرح خانواده متعالی با نگاه انقلابی  امکان پذیر است
   
مدیریت و اجرای طرح خانواده متعالی با نگاه انقلابی  امکان پذیر است |||| ||||

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: برای مدیریت و اجرای طرح خانواده متعالی قطعا یکسری موانع وجود دارد اما باید با نگاه انقلابی عمل کرد و موانع را پشت سر گذاشت تا به نتیجه لازم برسیم.

 
به گزارش راستین آنلاین آیت‌الله لطف الله دژکام پنج‌شنبه ۱۲ اسفند در اولین همایش خانواده متعالی که در دانشگاه شیراز برگزار شد، گفت: طرح خانواده متعالی، قسمتی از تحول فرهنگی است که باید در جامعه ما رخ بدهد زیرا فرهنگ بخشی از اهداف انقلاب ما بوده است.
 
او افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، تشکیل حکومت اسلامی، مقدمه تحولات دیگری بود که باید در جامعه ما رخ می‌داد.
 
امام جمعه شیراز همچنین با تاکید بر لزوم ایجاد تحول فرهنگی بیان کرد: سومین حرم اهل بیت (ع) همواره در قله فرهنگ قرار دارد و طرح خانواده متعالی حدود ۲ سال است که مورد پیگیری قرار دارد و در پی اجرایی کردن آن هستیم و در حال حاضر مدیریت فرهنگی و مدیریت تحول فرهنگی آن مطرح است.
 
آیت‌الله دژکام ادامه داد: برای مدیریت و اجرای این طرح قطعا یک سری موانع وجود دارد اما باید با نگاه انقلابی عمل کرد و موانع را پشت سر گذاشت تا به نتیجه لازم برسیم.
 
او اضافه کرد: باید تحول در بخش مدیریت مردمی در استان شکل بگیرد و نقش روحانیت نیز باید متحول شود تا در اجرای امور فرهنگی بهتر پیش برویم و به گفته مقام معظم رهبری باید در خصوص خانواده نیز جهادی کار کنیم و به جهاد تبیین را در پیش بگیریم.
 
آیت‌الله دژکام تصریح کرد: مسائلی که امروز در حوزه و دانشگاه ما مطرح می‌شود باید در راستای تحقق همین تحول باشد و مسیر پژوهش باید به نفع تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی تغییر پیدا کند و شاهد این تحول در حوزه مسائل فرهنگی فارس باشیم.
 
او تاکید کرد: انس و برادری ما باید میان تمام ما در جامعه زنده شود و بدون غرض ورزی در اموری مانند امور فرهنگی استان کار کنیم و صلاح جامعه بر صلاح فرد ارجحیت داده شود و کارها را برای خدا انجام دهیم و اساس اخوت ایمان به خدای متعال و رسول خدا (ص) است و این احساس باید در جامعه ما تقویت شود و تشکل‌های مردمی و مسئولان برادرانه تلاش کنند و در میدان باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
296 کلیک ها  پنج شنبه, 12 اسفند 1400 14:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا