سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در شیراز آغاز به کار کرد

سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در شیراز آغاز به کار کرد
   
سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در شیراز آغاز به کار کرد |||| ||||

سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان با حمایت و نظارت مستقیم اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان شیراز برگزار می شود و بازدید کنندگان برای خرید از این نمایشگاه هنگام انعقاد قرارداد فقط ۲۰ درصد مبلغ را پرداخت کرده و مابقی را هنگام تحویل گرفت.

به گزارش راستین آنلاین علی فرهادی، امروز (سه شنبه 28 دی) با اشاره به آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه تخصصی با حضور جمعی از مسئولین استان و برترین تولیدکنندگان صنعت مبلمان فعالیت خود را از امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز کرده است.

 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: نمایشگاه صنعت مبلمان در پنج سالن بهار، سرو، نرگس، ملاصدرا و حافظ با بیش از 140 مشارکت کننده از سراسر نقاط کشور و در فضایی بالغ بر 18 هزار مترمربع برپا شده و به ارائه آخرین و جدیدترین محصولات و خدمات این حوزه می پردازد.
 
اضافه کرد: نمایشگاه ها در ایجاد فرصت های بازاریابی، فروش و برندسازی نقش موثری دارند و اجتماع همزمان واحدهای تولیدی در یک مکان امکان معرفی توانایی ها و ظرفیت ها و رونق کسب و کار و اشتغال زایی و خودکفایی در عرصه های مختلف را در پی دارد.
 
فرهادی تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه مبلمان به عنوان یک صنعت زودبازده، اشتغال زا و با ارزش افزوده بالا به رونق تولید، توسعه صادرات غیر نفتی و پیشرفت اقتصادی کشور کمک می کند.
 
وی ادامه داد: با هدف اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ورودی سالن ها، کد ملی بازدیدکنندگان از سامانه وزارت بهداشت و درمان استعلام می شود و تنها افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده اند، می توانند از نمایشگاه بازدید کنند و بازدید از این نمایشگاه نیز سانس بندی شده است.
 
فرهادی اضافه کرد: روزانه 2 سانس از ساعت 16 تا 18 و 20 دقیقه و از 18 و 30 دقیقه تا 21 برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان برای تهیه نوبت ورود به صورت رایگان می توانند به وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس WWW.FARSFAIR.IR مراجعه کنند.
 
وی تصریح کرد: نمایشگاه مبلمان با حمایت و نظارت مستقیم اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان شیراز برگزار می شود و بازدید کنندگان برای خرید از این نمایشگاه هنگام انعقاد قرارداد فقط ۲۰ درصد مبلغ را پرداخت کرده و مابقی هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش خود به صورت صحیح و سالم پرداخت خواهند کرد.
 
فرهادی اعلام کرد: این نمایشگاه از روز سه شنبه 28 دی تا شنبه 2 بهمن همه روزه از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک «گلستان» دایر است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
575 کلیک ها  سه شنبه, 28 دی 1400 14:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا