بهره برداري از واحد توليدي مبلمان خانگی و اداری در شهرک صنعتی ملوسجان بیضا

بهره برداري از واحد توليدي مبلمان خانگی و اداری در شهرک صنعتی ملوسجان بیضا
   
بهره برداري از واحد توليدي مبلمان خانگی و اداری در شهرک صنعتی ملوسجان بیضا |||| ||||

همزمان با پنجمين روز ايام الله دهه مبارك فجر و با حضور استاندار فارس، واحد توليدي مبلمان خانگی و اداری در شهرک صنعتی ملوسجان شهرستان بیضا، به بهره برداري رسيد.

به گزارش راستین آنلاین  براي بهره برداري از اين واحد با برند رست كه در زمينه توليد انواع مبلمان اداري و منزل به فعاليت مي پردازد افزون بر 520ميليارد ريال سرمايه گذاري شده و با فعاليت آن براي حدود 150نفر اشتغال ايجاد شده است.

 

 استاندار فارس در آيين افتتاح اين واحد گفت:واحدهای تولیدی ما باید به منظور ایجاد رونق اقتصادی، کالاهایی تولید کنند که علاوه بر تامین نیاز داخل، امکان صادرات آنها نیز وجود داشته باشد.

ایمانیه، با اشاره به اهتمام ویژه دولت به مقوله تولید و ایجاد اشتغال افزود: واحدهای تولیدی برای ادامه فعالیت نیازمند تامین شدن مواد اولیه مورد نیازشان هستند که باید در بحث تامین این مواد بتوانیم به خودکفایی برسیم.

 

وی ادامه داد: کارشناسان و مدیران بررسی کنند که اگر امکان تامین مواد اولیه این کارخانه تولیدی مبلمان از طریق جنگل‌کاری وجود دارد این کار در جهت تکمیل ظرفیت‌های تولیدی صنعت چوب انجام شود.

 

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس نيز با بيان اينكه در شهرك صنعتي ملوسجان واحد هاي برجسته اي استقرار يافته اند گفت:اين واحد توليد مبلمان نيز كه هم داراي تنوع و هم كيفيت است از جمله واحدهاي برگزيده اين شهرك صنعتي است.

 

احد فتوحي با بيان اينكه شهرك صنعتي ملوسجان از شهرك هاي صنعتي تقاضامحور استان است كه اراضي فعلي آن به صورت كامل به صنعتگران واگذار شده است گفت:با توجه به استقبال سرمايه گذاران ،در تلاشيم اراضي صنعتي اين شهرك توسعه يابد كه مراحل اداري آن درحال انجام است.

 

فتوحي افزود: افزود: شهرک صنعتي ملوسجان با احتساب اراضي شركت كشت و صنعت پارسيرنگ با مساحت 337 هکتار از شهرکهای مهم صنعتي در فارس است که داراي تمام امكانات زيربنايي و خدماتي است .

 

وي تصريح كرد: از 71قرارداد منعقد شده در اين شهرك صنعتي 38واحد صنعتي با اشتغالزايي حدود 1200نفر در مرحله بهره برداري است.

 

شهرستان بیضاء در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
444 کلیک ها  شنبه, 16 بهمن 1400 13:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا