پیام فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت بسیج دانش‌آموزی

پیام فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت بسیج دانش‌آموزی
   
پیام فرمانده سپاه فجر فارس به مناسبت بسیج دانش‌آموزی |||| ||||

فرمانده سپاه فجراستان فارس در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی اعلام کرد:بسیج دانش‌آموزی را می‌توان آرمانخواهی جریان های وابسته به آموزش و تربیت دانست.

به گزارش راستین آنلاین پیام سردار سرتیپ دوم یدالله بوعلی آمده است: دانش آموز عصاره و چکیده آینده، توان و ظرفیت یک جامعه اسلامی است. بسیج یک شجره طیبه مملو از شور و انرژی و احساس مسئولیت به آرمان ها و خواست ملتی است که تمام داشته هایش را در راه اسلام و انقلاب فداکاری نموده است.
 
وی نوشت: تلفیق مبارک و خجسته بسیج دانش آموزی را می توان آرمانخواهی جریان های وابسته به آموزش و تربیت دانست و نگاه تمدنی به این جریان مصمم و مخلص نسل‌های آینده را از دانش و تجربه و آگاهی سرشار خواهد کرد.
فرماندده سپاه فجر فارس افزود: بی شک تمامی فعالین عرصه های فرهنگی و تربیتی اگر دل در گرو روشنایی عصر آگاهی کاذب و تبلیغات دروغین دارند باید با همه توان خود را وقف رویکرد تربیتی برای نسل های جوان آینده نمایند. آموزش و پرورش دانشگاه آدم سازی و سنگرهای فتح تمدن در روزگار قریبی است که اصول اولیه انسانی بعضا در آن به فراموشی سپرده شده و غبار غربت بر آرمان های اصیل ایرانی و اسلامی پاشیده شده است و اضمحلال این امپراتوری جهل فقط و تنها به دستان گره کرده جوانان و نوجوانانی ممکن است که هنوز سیاهی دروغ و نفرت و نفاق بر گرد پیشانی آنها ننشسته باشد.
 
بوعلی ادامه داد: امید آنکه روزی همه پتانسیل های بالقوه برای ارتقای این نهاد ارزش ساز و ارزشمند به کار بسته شود تا اثرات و خیرات آن مدینه فاضله اسلامی و تمدنی نوین را شکل دهد.روز بزرگداشت مقام این جهاد گران بلند آتیه بر همه دانش آموزان بسیجی مبارک و تهنیت باد.
 
بسیج دانش آموزی یادآور شهادت محمدحسین فهمیده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
490 کلیک ها  یکشنبه, 09 آبان 1400 10:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا