اعلام جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان فارس برای سال جدید تحصیلی

سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس، جزئیات و زمان‌بندی ثبت‌نام دانش آموزان این استان در مدارس دولتی و غیردولتی (غیرانتفاعی) برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

 
به گزارش راستین آنلاین دکتر فرشید قاسمی دوشنبه ۱۶ خرداد به خبرنگاران گفت: پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی درشهرشیراز از تاریخ ۱۷ خرداد ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی https://madreseh.farsedu.ir/ انجام می‌شود که در ۳۱ خرداد نیز به دانش آموزان پیامک برای مراجعه حضوری به مدرسه برای ثبت نام قطعی ارسال خواهد شد.
 
قاسمی عنوان کرد: دانش آموزان نیز برای ثبت نام قطعی از اول تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۱ همه روزه به جز پنج شنبه‌ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط درروزهای دوشنبه و چهارشنبه به مدارس به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.
 
سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس عنوان کرد: دانش آموزان بازمانده از پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی در شهر شیراز نیز از دوم تیرماه می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق اقدام به پیش ثبت نام کرده که بلافاصله پیامک نام مدرسه ، تاریخ وساعت مراجعه برای ایشان ارسال خواهد شد.
 
قاسمی اضافه کرد: ثبت نام در پایه اول ابتدایی همه مناطق استان به جز شهرشیراز نیز به صورت حضوری و از تاریخ ۱۶ لغایت ۳۱ خرداد ماه همه روزه به جز پنج شنبه‌ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد ازآن فقط در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.
 
او خاطرنشان کرد: برای همه دانش آموزان پایه اول ابتدایی همزمان نیز نوبت دهی برای شرکت درطرح سنجش سلامت انجام خواهد گرفت 
 
قاسمی گفت: پیش ثبت نام در پایه هفتم متوسطه اول در شهر شیراز از تاریخ ۲۵ خرداد ماه با مراجعه به سامانه اینترنتی https://madreseh.farsedu.ir/ انجام می‌شود که در ۱۱ تیرماه نیز به دانش آموزان پیامک برای مراجعه حضوری به مدرسه برای ثبت نام قطعی ارسال خواهد شد.
 
سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس ادامه داد: دانش آموزان نیز برای ثبت نام قطعی از ۱۳ تا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ همه روزه به جز پنج شنبه‌ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط درروزهای دوشنبه و چهارشنبه به مدارس به صورت حضوری مراجعه خواهند کرد.
 
قاسمی گفت: دانش آموزان بازمانده از پیش ثبت نام پایه هفتم متوسطه در شهر شیراز نیز از تاریخ ۱۴ تیرماه می‌توانند با مراجعه به سامانه فوق اقدام به پیش ثبت نام نموده که بلافاصله پیامک نام مدرسه، تاریخ وساعت مراجعه برای ایشان ارسال خواهد شد.
 
سخنگوی ستاد ثبت نام آموزش وپرورش فارس گفت: ثبت نام در پایه هفتم متوسطه همه مناطق استان به جز شهرشیراز نیز به صورت حضوری و از۱۳ تا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ همه روزه به جز پنج شنبه ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد ازآن فقط در روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.
 
قاسمی ادامه داد: ثبت نام در پایه دهم متوسطه دوم در سراسر استان فارس از تاریخ ۲۲ تیرماه تا ۵ مردادماه و پس از دریافت هدایت تحصیلی خود به صورت حضوری وهمه روزه به جز پنج شنبه‌ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن فقط درروزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام خواهد شد.
 
او گفت: در هفت روز کاری اول ثبت نام صرفا برای دانش آموزان گروه (الف) هدایت تحصیلی انجام خواهد شد و پس از آن برای ثبت نام در سایر گروههای هدایت تحصیلی همه دانش آموزان می‌توانند برای ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.
 
قاسمی عنوان کرد: ثبت نام نیز صرفا براساس طرح آدرس ومحدوده جغرافیایی محل سکونت دانش آموزان انجام خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
343 کلیک ها  سه شنبه, 17 خرداد 1401 10:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا