• مدیرکل ثبت فارس:

صدور اسناد مالکیت کاداستری در رأس برنامه های ادارات ثبت فارس

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس گفت: همواره ملاک ادارات ثبت اسناد و املاک فارس پیشبرد مطلوب برنامه های ابلاغی با هدف نیل به اهداف تحولی سازمان ثبت است و با برنامه ریزی های مدون، نظارت مستمر و ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود بهینه سازی کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم شریف استان را دنبال می کنیم.

به گزارش راستیم آنلاین  سید مهدی هاشمی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ سند رسمی وظایف ادارات ثبت اسناد و املاک در این زمینه را حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد: نقش ثبت به عنوان یکی از متولیان در این زمینه، برنامه های ابلاغی سند تحول قضایی و به تبع آن سیاست های تحولی قوه قضاییه و سازمان ثبت توجه ویژه به این مبحث را ضروری می سازد و بر همین اساس مهم ترین اولویت ادارات تابعه ثبتی استان جدیت در تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای موجود و صدور اسناد مالکیت کاداستری است.
وی با اشاره به صدور بالغ بر 100 هزار فقره سند مالکیت کاداستری از ابتدای سال جاری تا کنون در این استان ابراز داشت: برنامه ما استمرار این روند تا تعویض تمامی اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستری خواهد بود و در این راستا حداکثر تلاش خود را انجام خواهیم داد.
وی جایگاه حیاتی و تعیین کننده ثبت اسناد و املاک در تثبیت مالکیت ها را ضامن برقراری نظم حقوقی و قضایی جامعه در این حوزه دانست و دفاع از حقوق ثبتی اشخاص را مستلزم همگامی و تعامل دیگر ادارات و سازمان های متولی زمین و مسکن خواند و ابراز امیدواری نمود تشریک مساعی ارگان های ذیربط زمینه سازی دفاع از مالکیت های مشروع اشخاص بر املاک و اراضی تحت تملک را فراهم کنند.  
هاشمی افزود: همواره ملاک ادارات ثبت اسناد و املاک فارس پیشبرد مطلوب برنامه های ابلاغی با هدف نیل به اهداف تحولی سازمان ثبت می باشد و با برنامه ریزی های مدون، نظارت مستمر و ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود بهینه سازی کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم شریف استان را دنبال می کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
440 کلیک ها  یکشنبه, 25 مهر 1400 11:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا