• هشدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

بیماری کووید ۱۹ پنهان شده، اما از بین نرفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دویست و بیست و هفتمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹ هشدار داد: بیماری کووید۱۹ در جامعه کم نشده است، بلکه به صورت پنهان وجود دارد و باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنیم.

 
به گزارش راستین آنلاین مهرزاد لطفی گفت: اگرچه تعداد مراجعان به مراکز منتخب درمان سرپایی استان کاهش یافته است، اما چرخه های انتقال این بیماری کماکان در جامعه وجود دارد و همه باید برای قطع این زنجیره ها تلاش کنیم.
 
 
او با اشاره به تلاش های مجموعه وزارت بهداشت برای توزیع واکسن در گروه های هدف، بر ضرورت برنامه ریزی دقیق در این زمینه و شناسایی این گروه ها در استان فارس تاکید کرد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست امروز بار دیگر از عموم مردم استان فارس دعوت کرد تا با به تصویر کشیدن فرهنگ غنی مردم استان، از برگزاری دورهمی در شب یلدا پرهیز کرده و امسال این آئین باستانی را با در اولویت قرار دادن موضوع سلامت خود و عزیزانشان، به صورت مجازی برگزار کنند.
 
علی اکبری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اعلام آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، درباره شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان توضیحاتی ارائه داد.
 
همچنین عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه ه بیان آخرین برنامه های عملیاتی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان و اقدامات انجام شده در زمینه «بیماریابی فعال» و «بیماریابی غیر فعال» پرداخت.
 
به پویش «#یلدای_مجازی_یلدای_ماندگار» بپیوندیم
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که با اشاره به نزدیک بودن شب یلدا، از مردم خواست تا با جدی گرفتن و رعایت پروتکل های بهداشتی، این مناسبت را به صورت مجازی جشن گرفته و از اجرای پویش مردمی با عنوان «#یلدای_مجازی_یلدای_ماندگار» خبر داد.
 
 سید روح اله حسینی از عموم مردم دعوت کرد با پیوستن به این پویش مجازی، تصاویر و ویدئوهای خود را با هشتگ «#یلدای_مجازی_یلدای_ماندگار» به اشتراک گذاشته و در مسابقه ای که با همین عنوان و با پیش بینی ۲۰ هدیه ۵۰۰ هزار تومانی برگزار می شود، شرکت کنند.
 
در ادامه این نشست نیز دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه، گزارشی از آخرین اقدامات مربوط به مدیریت کروناویروس در استان فارس، به رئیس دانشگاه اعلام کردند.
 
دویست و بیست و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، بیست و نهم آذر، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
356 کلیک ها  شنبه, 29 آذر 1399 14:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا