مسابقه عکاسی و گزارش نویسی گردشکری ویژه خبرنگاران و عکاسان فارس برگزار می شود

 از برپایی نمایشگاه عکس گردشگری، کارگاه آموزشی گردشگری و رسانه گرفته تا برگزاری مسابقه گزارش نویسی، معرفی رسانه و خبرنگار برتر تنها بخشی از سخنان مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس و مجری سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:

احمدرضا نقیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امسال شرکت توسعه گردشگری فارس به عنوان برگزار کننده دو نمایشگاه تخصصی گردشگری و صنایع دستی قصد دارد با رویکردی جدید و متفاوت تر از سال‌های گذشته رویدادی را در دو حوزه تخصصی در شیراز رقم بزند که توسعه گردشگری استان را در تمام ابعاد شاهد باشیم که بی شک در این مسیر به همراهی بیشتر خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان حوزه رسانه نیازمندیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌‌های جنبی متعددی در حوزه های مختلف گردشگری، صنایع دستی و رسانه در طول برگزاری این دو نمایشگاه تخصصی در نظر گرفته‌ایم، افزود: جزییات این برنامه های جنبی متعاقبا و در جلسات بعدی با خبرنگاران اعلام می‌شود.

 

مجری سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز ادامه داد: در حوزه رسانه چند برنامه ویژه برای اصحاب رسانه استان در نظر گرفته‌ایم که می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس گردشگری ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه‌های استان فارس، معرفی رسانه برتر در روز آخر نمایشگاه، برپایی کارگاه آموزشی گردشگری و رسانه وبرگزاری مسابقه گزارش نویسی حوزه گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد.

 

وی در خصوص برپایی نمایشگاه عکس در نمایشگاه گردشگری پارس گفت:تمام خبرنگاران و عکاسان خبری رسانه‌های فارس می‌توانند دو قطعه عکس با تم گردشگری و صنایع دستی خود را که در یک سال گذشته تهیه کردند را به دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ارسال کنند که پس از بررسی داوران بخش عکس این دبیرخانه، عکس های برتر در قالب یک غرفه در نمایشگاه گردشگری پارس به نمایش در می‌آیند و طبق نظر سنجی که از بازدید کنندگان نمایشگاه انجام می‌شود جوایزی به عکاسان عکس برتر اهدا می‌شود که طبق پیش بینی‌ها ۵ عکس برتر معرفی می‌شوند.

 

نقیب زاده همچنین از اختصاص غرفه اطلاع رسانی و مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نمایشگاه گردشگری پارس خبر داد و افزود:برای تسهیل در کار خبرنگاران و انعکاس بهتر اخبار نمایشگاه و رویدادها و برنامه های جنبی روزانه که در این نمایشگاه‌های تخصصی شیراز برگزار می‌شود یک غرفه نمایشگاهی مجهز به کامپیوتر، لب تاپ، فکس و اینترنت برای اطلاع رسانی خبرنگاران در نظر گرفته شده که در قالب آن خبرنگاران و عکاسان می‌توانند اخبار نمایشگاه را در سریع ترین زمان ممکن به رسانه‌های خود انتقال دهند.

انتهای پیام /  108
813 کلیک ها  دوشنبه, 06 آذر 1402 18:43
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا