فارس آماده میزبانی مسافران نوروزی است

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از آمادگی این اداره کل برای اسکان و خدمات دهی به مهمانان ورودی استان در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سید موید محسن نژاد یکشنبه ۲۹ اسفند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، هتل‌های سنتی، اقامتگاه‌های بومگردی و مهمانپذیرهای دارای مجوز برای اسکان مسافران آماده است.
 
او گفت: با توجه به این تعداد تخت و کمبودی که احساس خواهد شد، طی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان در حدود ۱۲ هزار کلاس درس در سطح استان با هدف پذیرش مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.
 
سرپرست میراث فرهنگی فارس ادامه داد: در شهر شیراز برای اسکان اضطراری مسافران ۱۳ بوستان با ظرفیت ۳۰۰۰ چادر و چهار کمپ اختصاصی پیش‌بینی شده است.
 
به گفته محسن‌نژاد، زیباشهر، جنت، زهتاب‌زاده و نمایشگاه‌ بین‌المللی با ظرفیت ۲۲۰ کانکس و دو هزار چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است و همچنین طی همکاری با بقیه نهادهای ذی ربط در ۱۳ سالن ورزشی و ۴۲ حسینیه پذیرش مسافر خواهیم داشت.
 
او افزود: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر فارس در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس در بولوار مدرس روبروی ایستگاه قطار شهری فضیلت مستقر و آماده پاسخگویی به‌ شکایات و خواسته‌های مسافر است.
 
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس خاطرنشان کرد: زمان بندی بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی استان را تعیین کرده‌ایم و مسافران برای دریافت بلیط این اماکن می‌توانند به اپلیکیشن موبایل با نام تاپ و یا به سایت www.bilit.tafrihat.com مراجعه کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
606 کلیک ها  یکشنبه, 29 اسفند 1400 15:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا