رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرلوحه برگزاری جشنواره فیلم فجر در فارس/استفاده 30 درصدی از ظرفیت سالن های نمایش در استان

رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرلوحه برگزاری جشنواره فیلم فجر در فارس/استفاده 30 درصدی از ظرفیت سالن های نمایش در استان
   
رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرلوحه برگزاری جشنواره فیلم فجر در فارس/استفاده 30 درصدی از ظرفیت سالن های نمایش در استان |||| ||||

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: جشنواره فیلم فجر شیراز در نوبت بیستم خود و با وجود محدودیت های موجود به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تنها 30 % از ظرفیت های سالن های نمایش فیلم استفاده کرد. 

 
به گزارش راستین آنلاین صابر سهرابی افزود :با استفاده 30 درصدی از ظرفیت های سالن ها مخاطبان و علاقمندان پرشور شهر شیراز به تماشای برخی فیلم ها در چندین نوبت نشستند و تعداد نوبت های نمایش از 48 به 64 افزایش یابد. 
 
او اضافه کرد : تا هفتمین روز جشنواره و در 51 نوبت نمایش حدودا 3 هزار و 990 نفر فیلم های جشنواره را به تماشا نشستند و فیلم های «شیشلیک»، «ابلق» و فیلم سینمایی «بی همه چیز» بیشترین تعداد مخاطب را به خود اختصاص دادند و سایر فیلم ها نیز فروش خوبی را تجربه کرده اند و تا پایان روز هشتم جشنواره و با رسیدن نوبت های نمایش به 64 نوبت نمایش، نیز تعداد تماشاگران به 5200 نفر رسید.
 
سهرابی ادامه داد: بر همین اساس می توانیم بگوییم این اتفاق و در واقع روندی که در جشنواره سی و نهم در تهران رخ داده با توجه به اینکه سینماها تنها 20 تا 30 درصد از ظرفیت خود را می توانند در معرض فروش قرار دهند، در شیراز نیز این حرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی شکل لازم خود را گرفت. 
 
و همچنین در کنار پر فروش ترین فیلم های این دوره از جشنواره در شهر شیراز امیدواریم تا پایان جشنواره و با توجه به رویه سالهای گذشته این جشنواره شاهد استقبال مخاطبان باشیم.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اظهار کرد: فروش جشنواره در دوره بیستم با توجه به وضعیت حاکم بر اثر شیوع بیماری و رعایت پروتکل های بهداشتی، فروش نسبتاً خوبی بوده، چرا که در این دوره جشنواره، سینماها با ظرفیت بسیار محدود نمایش فیلم داشتند و همکاری مخاطبان و تماشاگران در رعایت کردن شیوه نامه های بهداشتی و پروتکل های لازم، خوب ارزیابی می شود و به اندک مواردی یا مصادیقی که شیوه نامه ها را نادیده می گیرند از طرف مدیر و یا کار کنان سینما تذکر لازم داده شده است.
 
سهرابی گفت: این در حالی است که، اکران بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینما ایران با استقبال رو به رو شد و همچنین با توجه به درخواست تماشاگران شیرازی 4 اکران ویژه برای علاقه مندان فیلم فجر در هنر شهر آفتاب ارائه گردید و فیلم‌های مصلحت، روزی روزگاری آبادان، تک تیرانداز، مامان، شیشلیک و زالاوا نیز به جدول نمایش سینماها اضافه شد.
 
او خاطر نشان کرد: بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز از 15 تا 22 بهمن ماه جاری در هنرشهر آفتاب و سینما ایران برگزار شد و بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا از طریق سامانه https://www.irantic.com و https://cinematicket.org و همچنین https://www.gisheh7.ir به فروش رسید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
476 کلیک ها  چهارشنبه, 22 بهمن 1399 15:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا