• مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس:

فروش ۲۵میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب نشان دانایی جامعه فرهنگی است

فروش ۲۵میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب نشان دانایی جامعه فرهنگی است
   
فروش ۲۵میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب نشان دانایی جامعه فرهنگی است |||| ||||

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس: فروش ۲۵میلیارد تومانی نمایشگاه مجازی کتاب نشان دانایی جامعه فرهنگی است. 

 
به گزارش راستین آنلاین صابر سهرابی گفت: جامعه فرهنگی، اهالی کتاب و کتاب دوستان ایران مشتاقانه یار مهربان را در سبد خرید روزانه خود قرار دادند؛ آنچنان که در پنجمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۲۵۳ میلیارد و ۹۴۳ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۸۸ ریال کتاب به فروش رسید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این نمایشگاه را به عنوان نهال تازه ای که مراقبت می طلبد خواند و اعلام داشت، اما تجربه ای ارزشمند است که می تواند چشم انداز نوی در افق فرهنگ مکتوب و اقتصاد نشر پدید آورد. 
 
او افزود: در پنجمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ۴۸۲ هزار و ۸۹۹نسخه کتاب به مبلغ ۲۵۳میلیارد و ۹۴۳میلیون و ۴۹۹هزار و ۸۸ریال در سراسر کشور به فروش رسید.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اشاره به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه «این نمایشگاه به عنوان نهال تازه ای مراقبت می طلبد، اما تجربه ای ارزشمند است که می تواند چشم انداز نوی در افق فرهنگ مکتوب و اقتصاد نشر پدید آورد»؛ گفت: ۸۵هزار و ۹۷۳سفارش در این نمایشگاه ثبت شده که از این تعداد ۶۰هزار و ۹۷۴ سفارش در انتظار ارسال و ۲۴هزار و ۹۹۹سفارش ارسال شده است. از مجموع کل بسته های ارسال شده، ۸ هزار و ۵۵۷ بسته از سوی ناشر و ۱۶۳هزار و ۷۲۶ بسته از سوی پست کتاب ارسال شده است.
 
گفتنی است نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا 6 بهمن ماه در tehranbookfair.ir برگزار شده است و علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام ناشران‌، بن نمایشگاه،‌ سرویس‌های ارسال‌کتاب و سامانه فروش کتاب می‌توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱تماس بگیرند. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
288 کلیک ها  دوشنبه, 06 بهمن 1399 08:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا