چاپ کردن این صفحه
  • نماینده مردم فیروزآباد قیروکارزین و فراشبنددرمجلس شورای اسلامی:

انتساب عنوان «سردارسازندگی ورزش»شایسته مدیرکل ورزش و جوانان فارس است

راستین آنلاین:نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبنددرمجلس شورای اسلامی گفت: انتساب عنوان «سردارسازندگی ورزش »شایسته مدیرکل ورزش و جوانان فارس است.

کوروش کرم پور که در نشست مشترک فرماندران،بخشداران و روسای ادارات ورزش و جوانان حوزه انتخابیه اش با مدیرکل ورزش و جوانان فارس سخن می گفت با بیات اینکه باید عنوانی بالاتراز سردار سازندگی ورزش به حیدرعلی کامیاب اطلاق شود افزود:به جرات می توان گفت که در 4 سال گذشته به اندازه 40سال گذشته در ورزش فارس کارهای زیر بنایی انجام شده است.

وی توسعه عدالت اجتماعی در عملکرد اداره کل ورزش و جوانان فارس را الگویی مناسب جهت تصمیم گیری ها و تصیم سازی در حوزه های مختلف عنوان کرد و افزود:امروز کمتر روستایی در استان فارس وجود دارد که از حداقل های ورزشی بی بهره باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان مستقل مجلس بابیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان از جمله مدیرانی است که که توانسته ارتباط خوبی با نمایندگان مجلس،وزارتخانه های مختلف،مدیریت ارشد استان،علما ،لایه های مختلف مردم و ...  برقرار کند و دغدغه های آنان را بشنوند افزود: کامیاب در 4سال گذشته توانسته به صورت عادلانه اعتبارات را توزیع کند که این یکی از مهمترین محسنات وزیر ورزش و جوانان است.

کرم پوربا اشاره به اهمیت مسائل جوانان درکنار دغدغه های حوزه ورزش، ساخت چندین خانه جوان را درشهرستان های استان قابل ستایش دانست و گفت: با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان یک فرد انقلابی است و فرزند انقلاب است انتظارجز توجه به جوانان  و تلاش برای رفع دغدغه های این نسل وجودندارد.

نماینده شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین وفراشبند دربخش دیگری ازصحبت هایش بااشاره اتفاقات روز به حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حضورآن روزمدیرکل ورزش و جوانان فارس درمحل درگیری مجلس شورای اسلامی به مزاح گفت:اگرآن روز من دست به اسلحه نشده بودم  و با به تروریست هاتیراندازی نمی کردم ، امروز به جای آقای کامیاب باید می گفتیم شهید کامیاب!

انتهای پیام /  101
2032 کلیک ها  جمعه, 23 آذر 1397 11:42
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بیشتر بخوانید 101

موارد مرتبط