امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران

  تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران با هدف ارائه خدمات ارتباطی مناسب جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات و پوشش لازم جهت حوزه‌های اخذ رای امضا شد.

به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، تفاهم نامه همکاری ستاد انتخابات کشور و شرکت مخابرات ایران در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و به منظور ارائه خدمات بهینه ارتباطی در برگزاری انتخابات و پوشش حوزه های اخذ رای، سه شنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ به امضای مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رییس ستادانتخابات کشور رسید.

این توافقنامه مابین شرکت مخابرات ایران به نمایندگی مهندس مجید سلطانی و ستاد انتخابات کشور به نمایندگی آقای سید محمدتقی شاهچراغی و با حضور مدیران ارشد ستادانتخابات کشور و جمعی ازمعاونین و مدیران ارشد حوزه ستادی شرکت مخابرات با هدف افزایش هم افزایی های سیستمی و استفاده از زیرساخت گسترده شرکت مخابرات به منظور اجرای بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری منعقد شد.

بر اساس این تفاهمنامه، اتصال کلیه شعب اخذ رای ) شامل مساجد، مدارس و پایگاهها ) به شبکه فیبر نوری و ایجاد زیر ساختهای خدمات جامع و یکپارچه نظارت تصویری مورد توافق قرار گرفت.

فاز بندی شعبات اخذ رای جهت اتصال به شبکه فیبر نوری طی زمان بندی مشخص، توافق بعدی طرفین در برگزاری امن و بهینه انتخابات بود.
ستاد انتخابات کشور نیز ضمن احصا نیازهای خود در موضوع انتخابات در حوزه ارتباطات مخابراتی،آمادگی همه جانبه خود را برای صدور کلیه مجوزهای حفاری لازم، رفع موانع و همچنین هماهنگی حداکثری نهادهای ذیربط از جمله فرمانداری ها،بخشداری ها و شهرداریها با مجموعه مخابرات اعلام کرد.

همچنین، تامین تجهیزات انتهایی توسط ستادانتخابات و تامین و اجرا و نگهداری فیبر نوری برای اتصال واحدها توسط مخابرات از مفاد مهم این تفاهمنامه است.مهندس سلطانی در این مراسم با بیان اینکه مخابرات همواره با یک حمیت ملی و نگاه حاکمیتی به موضوع انتخابات توجه کرده است، گفت: لازم است قرارگاه عملیاتی مشترک بین دوطرف جهت افزایش همکاری و هم افزایی ها تشکیل شده و به صورت عملی در چندماه آینده به حداکثر همکاری برسیم.

آقای شاهچراغی نیز با تقدیر از روحیه کار جهادی در مخابرات و اثربخشی ملی آن گفت: در مورد موضوع اجرایی شدن، هر چه سریع تر تفاهمنامه باید در جزئیات و کلیات به مرحله عملیاتی و تعیین نتایج منجر شود.وی افزود: مجموعه وزارت کشور نیز آمادگی دارد به عنوان مجری برگزاری انتخابات در بخش های لازم عملیات اجرایی مخابرات در حوزه های توسعه فیبرنوری و همکاری شهرداری ها را تسهیل کند.

انتهای پیام /  108
84 کلیک ها  شنبه, 11 شهریور 1402 07:15
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا