استان البرز با بیشترین پارک علمی و فناوری دبیرخانه دائمی مخابرات در حوزه انقلاب صنعتی چهارم انتخاب شد

 مدیر منطقه البرز گفت : استان البرز با بیشترین پارک علمی و فناوری و درصد واحدهای دانش بنیان به عنوان دبیرخانه دائمی شرکت مخابرات ایران در حوزه انقلاب صنعتی چهارم انتخاب شد.


راستین انلاین : دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز و مسول دبیرخانه دائمی مخابرات در حوزه انقلاب صنعتی چهارم درهمایش استارت اپ دمو مخابرات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب و خیر مقدم و تشکر از همه شرکت کنندگان در این همایش اظهار داشت : شرکت های دانش بنیان با تحول در عرصه علم و دانش و کشف یافته ها و نتایج جدید اقتصادی در رشد و توسعه مناطق مختلف تاثیر زیادی دارند.

وی در همین راستا افزود : رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی قبل در دیدار با نخبگان و فعالان شرکت های دانش بنیان بر اهمیت نقش این شرکت ها در رونق اقتصادی و رشد تولید تاکید و آنها را موثرترین مولفه های تحقق پایدار اقتصاد توصیف کردند.

دکتر بیان افزود : شرکت های دانش بنیان با توجه به ظرفیت هایی نظیر اقتصاد مبتنی بر دانش بومی و اتکاء به توان علمی و پژوهشی داخلی از ارکان بسترساز توسعه در چارچوب اقتصاد مقاومتی به شمار می روند.

مسول دبیرخانه دائمی شرکت مخابرات ایران در حوزه انقلاب صنعتی چهارم ، ماموریت این دبیر خانه را، طراحی و تدوین سیاست‌های اجرایی و عملیاتی در حوزه انقلاب صنعتی چهارم ، ایجاد شبکه هم‌افزایی و هم‌آفرینی با مشارکت مجامع علمی، دانش‌بنیان، نوپا و صنعتی اعلام کرد و افزود: طراحی زیست‌بوم انقلاب صنعتی چهارم با بهره‌گیری از ظرفیت بازیگران این حوزه ، زمینه‌سازی برای ایجاد یک نشان تجاری فراملی و انتشار گزارش دوره‌ای از میزان پیشرفت انقلاب صنعتی چهارم به سهامداران و ذینفعان دانست . / مخابرات منطقه فارس
انتهای پیام /  108
111 کلیک ها  چهارشنبه, 28 تیر 1402 09:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا