مانعی برای فعالیت شرکت مخابرات وجود ندارد

  به دنبال انتشار نامه ای مبنی بر عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران در فضای مجازی با امضای ریس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است با توجه به مفاد پروانه فعلی شرکت مخابرات،…

راستین آنلاین :به دنبال انتشار نامه ای مبنی بر عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران در فضای مجازی با امضای ریس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است با توجه به مفاد پروانه فعلی شرکت مخابرات، مانعی برای تمدید فعالیت این شرکت وجود ندارد.

مهندس محمدرضا بیدخام با تاکید بر این موضوع گفت: در محتوای نامه و موارد اشاره شده خلاهای قانونی و حقوقی زیادی وجود دارد که با پاسخ های مستدل و مستند شرکت مخابرات قطعا مسیر تمدید پروانه این شرکت هموار خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: با توجه به مفاد پروانه فعلی شرکت مخابرات ایران مانعی برای تمدید فعالیت این شرکت وجود ندارد. / مخابرات منطقه فارس

انتهای پیام /  108
121 کلیک ها  سه شنبه, 20 تیر 1402 13:50
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا