متاسفانه، شرکت مخابرات به تنهایی پاسخگوی هزینه‌های حوادث غیر مترقبه است

  مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مراسم افتتاح فیبرنوری شهر رودهن گفت: شرکت مخابرات در برابر خسارت های ناشی از سیل و سرقت تجهیزات، هیچ حمایتی از سوی دولت نمی شود و هزینه های وارد شده را به تنهایی بر دوش می کشد، تا ارتباطات مورد نیاز مردم وصل و پایدار…

راستین آنلاین مهندس مجید سلطانی در مراسم افتتاح فیبرنوری شهر رودهن گفت: شرکت مخابرات در برابر خسارت های ناشی از سیل و سرقت تجهیزات، هیچ حمایتی از سوی دولت نمی شود و هزینه های وارد شده را به تنهایی بر دوش می کشد، تا ارتباطات مورد نیاز مردم وصل و پایدار باقی بماند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در آیین بهره برداری و افتتاح پروژه فیبرنوری مخابرات منطقه تهران در شهر رودهن، با اشاره به سرقت تجهیزات مخابراتی و وقوع حوادثی همچون سیل که موجب تخریب زیرساخت های مخابراتی می شود، گفت: در سیل اخیر چالوس خسارت زیادی به تجهیزات مخابراتی وارد شد و نیروهای خدوم مخابرات در زمره نخستین کسانی بودند که برای برقراری ارتباطات قطع شده، وارد میدان شدند و نسبت به بازسازی و ترمیم شبکه مناطق آسیب دیده اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ موارد سرقت و تخریب تجهیزات مخابراتی در کشور افزایش چشمگیری داشت و از این طریق، ۱۵ هزار میلیارد ریال خسارت به شرکت مخابرات ایران وارد شد که دولت هیچگونه کمک و حمایتی نکرد.

مهندس سلطانی خاطرنشان ساخت: با این وجود شرکت مخابرات ایران‌ با تحمل هزینه های زیادی نسبت به جبران خسارات وارده و ترمیم و بازسازی شبکه اقدام کرده است تا ارتباط تلفنی و اینترنت هموطنان، پایدار و برقرار باقی بماند./ مخابرات منطقه فارس

انتهای پیام /  108
128 کلیک ها  سه شنبه, 20 تیر 1402 13:44
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا