آثار تجاری سازی و تحرک مخابرات در بازار سرمایه در سال 1402 نمایان می شود

  رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در مجمع عمومی سالیانه امسال شرکت با اشاره به موضوعات راهبردی در بخش های کسب و کار و تجاری سازی فعالیت های مخابرات و لزوم پیگیری اجرای تجدید ارزیابی دارایی ها اظهارداشت: آثار تجاری سازی کسب و کار مخابرات در سال…

راستین آنلاین :ابراهیم محمودزاده، در مجمع عمومی سالیانه امسال شرکت با اشاره به موضوعات راهبردی در بخش های کسب و کار و تجاری سازی فعالیت های مخابرات و لزوم پیگیری اجرای تجدید ارزیابی دارایی ها اظهارداشت: آثار تجاری سازی کسب و کار مخابرات در سال ۱۴۰۲ نمایان می شود و با تجدید ارزیابی دارایی ها، تحرکی مثبت در بازار سرمایه پدید می آید.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این مجمع که با حضور 81 درصد سهامداران رسمیت یافت، با اشاره به اینکه برنامه تحولی مخابرات کاملا منطبق با زیست بوم دیجیتال طراحی شده گفت: در رابطه با پاسخ دهی به ذینفعان و حرکت ارتباطات به سمت تجهیز فیبرنوری، نهضت جهادی توسعه فیبرنوری راه اندازی شده است که منابع آن نیز به طور کامل دیده شده است.

دکتر محمودزاده در این جلسه در مورد پرداخت پایان خدمت بازنشستگان پایان ۱۴۰۱ گفت: مطالبات این عزیزان در کمترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد .

وی همچنین اضافه کرد: پرداخت مطالبات بازنشستگان بابت خواربار، تا پایان شهریور ماه پرداخت و نهایی خواهد شد و از مدیران مناطق قول گرفته ایم تا در امر پرداخت تسریع کنند.

دکتر محمودزاده با تشریح فرصت های پیش روی مخابرات در افتصاد دیجیتال افزود: بسیاری از بدهی ها را در حال حاضر تسویه کرده و امروز به یک شفافیت مالی در بخش های مختلف حتی برای سهامداران خرد و حقیقی رسیده ایم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات گفت: ایجاد شایستگی در مخابرات ایران بسیار ضروری است و با کیفی سازی نیروی انسانی موجود، در تلاش هستیم ضمن کنترل هزینه ها، به تقویت و کرامت بخشی به نیروی انسانی توجه کنیم.

وی تلاش در جهت تامین نیازهای جدید مشتریان در حوزه اقتصاد دیجیتال را یک راهبرد دیگر مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: در این مسیر به سرویس محوری و افزایش بهره وری در حوزه های تجاری و بازاریابی رسیده ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: برای تبدیل وضعیت ایثارگران، طی دو سه هفته گذشته هماهنگی‌ها انجام شده تا وزارت رفاه و وزارت ارتباطات توافق نامه خود را با ما پاراف کنند، لذا با اعلام نظر وزارتخانه ها این طرح شروع و عملیاتی خواهد شد.

دکتر محمودزاده با اشاره به لزوم تعامل بیشتر با مجموعه کارکنان گفت: طراحی های دقیق و کارشناسی مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران در مراحل مقدماتی پایان یافنه و در حال حاضر با نهایی شدن تعاملات با نهادها و وزارتخانه های ذی ربط این امر در روزهای آینده انجام خواهد شد.

انتهای پیام /  108
90 کلیک ها  شنبه, 17 تیر 1402 14:51
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا