شرکت مخابرات با وزارت ارتباطات رابطه سازمانی دارد

  رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات با وزارت ارتباطات ارتباط سیستماتیک، سازمانی و ناظر و کارفرمایی در حوزه پروانه و اپراتوری دارد واین ارتباط نمی تواتند دچار انقطاع شود.

راستین آنلاین :دکتر ابراهیم محمودزاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شرکت مخابرات با وزارت ارتباطات ارتباط سیستماتیک، سازمانی و ناظر و کارفرمایی در حوزه پروانه و اپراتوری دارد واین ارتباط نمی تواتند دچار انقطاع شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نامه اخیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی بر تمدید نشدن پروانه فعالیت شرکت مخابرات، چه پیگیری‌هایی از سوی شرکت مخابرات در این خصوص صورت گرفته است؟ اظهار داشت: آقای وزیر نه بحث لغو را مطرح کرده اند و نه این گونه بوده است که به تعهداتمان عمل نکرده باشیم.

وی در این رابطه افزود: ایشان در حقیقت نامه ای ارسال کردند و آن‌هایی که در فرایند کار پروانه هستند می‌دانند چگونه است و این نامه برای ما معنی‌اش این نبود که لغو پروانه یا عدم تمدید؛ و معنی آن این بود که ما با شما یک کارهایی داریم و بیایید توافق کنیم و ما هم اعلام آمادگی کردیم که با همدیگر به توافق مناسب برسیم.

محمود زاده افزود: شاید برداشت‌هایی در رسانه‌ها مطرح شود اما شرکت مخابرات با وزارت ارتباطات ارتباط سیستماتیک، سازمانی و ناظر و کارفرمایی در حوزه پروانه و اپراتوری دارد و قطعاً چنین انقطاع و انفصالی را نمی توانیم برای یکدیگر داشته باشیم. / مخابرات منطقه فارس

انتهای پیام /  108
75 کلیک ها  شنبه, 17 تیر 1402 14:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا