سرویس خدمات نظارت تصویری هوبان، نماد مهم ارزش آفرینی مخابرات در حوزه کسب و کار است

  مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح کیفیت و پایداری سرویس کامل نظارت تصویری مخابرات اظهارداشت: رونمایی از سرویس خدمات نظارت یکپارچه و هوشمند (هوبان)، با هدف ارائه خدمات به سازمان‌ها و مشتریان از نمادهای مهم ارزش آفرینی شرکت…

راستین آنلاین :به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس بیدخام افزود: سرویس نظارت تصویری هوبان مشتریان ، راه‌حل‌های نظارت تصویری تخصصی مبتنی بر فضای ابری را ارایه می دهد و مشتریان با هزینه مناسب از ویژگی‌های هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده می کنند.

مهندس بیدخام گفت: هوبان سرویس کامل نظارت تصویری مبتنی بر ابر به صورت زمانی و فاقد هرگونه هزینه پنهان برای مشتری است. مشتریان سرویس هوبان به آسانی با خرید این سرویس، محصولات و خدمات متعددی از جمله پهنای باند اختصاصی، نصب و راه‌اندازی در محل مشتری، دوربین مداربسته کنترل کیفی شده را دریافت می کنند.

وی تصریح کرد: تجهیزات نظارت تصویری هوبان به صورت امانی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد تا این سرویس بدون خرید سخت‌افزار و زیرساخت با ضمانت پایداری سرویس و دیگر مزیت‌ها، در اختیار هموطنان قرار گیرد که نقش مهمی در قیمت مناسب این سرویس دارد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در توصیف ویژگی های مهم هوبان گفت: .این سرویس بدون احتیاج به تهیه سخت‌افزار و زیرساخت های پیچیده، شرایط سهل و آسان برای انواع مشتریان فراهم نموده به نحوی که پس از ثبت سفارش، کارشناسان تماس گرفته و بعد از مشاوره مقدماتی در حداقل زمان تجهیزات به صورت امانی، نصب و سرویس فعال می‌شود.

وی در مورد ضمانت کیفیت سرویس گفت: سرویس‌هایی هوبان حتی در صورت قطع اینترنت کشور، برقرار بوده و برای کیفیت و پایداری آن تضمین ۹۹% دارد، همچنینحفظ تصاویر ضبط شده حتی در صورت سرقت تجهیزات،استنادپذیری تصاویر برای بیمه و مراجع قانونی،تخفیفات بیمه‌ای و مخابراتی و تحلیل تصاویر توسط هوش مصنوعی از ویژگی های منحصر به فرد سرویس هوبان برای مشتریان است.

مهندس بیدخام خاطرنشان کرد: مشتریان می توانند برای اطلاع از نحوه دریافت بسته های مختلف سرویس هوبان ( نقره ای ، طلایی ، پلاتینیوم و الماس ) به سایت https://ivsaas.ir/ مراجعه و ثبت نام کنند .
انتهای پیام /  108
157 کلیک ها  دوشنبه, 05 تیر 1402 07:19
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا