راستین آنلاین: سرشماره ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش مشتریان باند پهن ADSL ،VDSL و FTTH توسط شرکت مخابرات در نظر گرفته شده است.
با توجه به اهمیت حفظ محرمانگی اطلاعات مشتریان و همچنین در راستای محقق شدن اهداف تجاری شرکت مخابرات ایران در زمینه ساماندهی درگاه های پشتیبانی مشتریان تجاری و خانگی سرشماره ۲۰۲۰ جهت پاسخگویی و خدمات پس از فروش به مشتریان باند پهن (ADSL ،VDSL و FTTH ) تعیین شده است.
مشتریان تجاری می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره ۲۰۱۰ تماس حاصل کنند.
مشتریان تجاری می توانند جهت دریافت خدمات پس از فروش با سرشماره 2010 تماس حاصل کنند
سرشماره ۲۰۲۰ جهت پشتیبانی خدمات پس از فروش مشتریان باند پهن ADSL ،VDSL و FTTH توسط شرکت مخابرات در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام / 108
منتشرشده در
تکنولوژی
برچسبها
بیشتر بخوانید 108
- از ضرورت توجه به رویکردهای فرهنگی و گردشگری دروازه قرآن تا معنویت این المان بهعنوان نماد سومین حرم اهلبیت(ع)
- تقدیر بنیاد قلب پارس از بانک قرضالحسنه مهر ایران
- معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
- مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
- چرا راسته طلا فروشان بازارها تعطیل شد؟
نظر دادن
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.