راهکاری برای حل مشکل پرداخت اشتباه صورت حساب تلفن ثابت

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یا صورتحساب دوره را به اشتباه دوبار پرداخت کرده یا صورتحساب تلفن ثابت دیگری را بجای تلفن خود پرداخت کرده باشید در این خبر به راهکارهای رفع این مشکل پرداخته شده است.

راستین آنلاین: زمانی که مشترک تلفن ثابت، صورتحساب یک دوره را به اشتباه پرداخت نماید، مبلغ پرداختی به صورت اتوماتیک به صورت بستانکار برای آن شماره تلفن محاسبه می گردد و نیازی به مراجعه حضوری مشترک نمی باشد.

در صورتی که مشترک در زمان پرداخت شماره تلفن را اشتباه وارد نماید و صورتحساب شماره تلفنی جز تلفن خود را پرداخت کند، می بایست با مراجعه به اداره درآمدها واقع در ساختمان مرکزی مخابرات منطقه فارس با ارائه مدارک پرداختی خود نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نماید.
پس از آنکه اداره درآمدها اشتباه صورت گرفته را تایید کرد، مبلغی که به حساب شماره تلفنی اشتباه واریز شده بود، کسر می گردد و هزینه پرداختی به حساب شماره تلفن اصلی مشترک گذاشته می شود و آن شماره بستانکار می گردد.
مشترکین گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰۲۱ سامانه ارتباطات مردمی مخابرات منطقه فارس تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام /  108
73 کلیک ها  سه شنبه, 23 خرداد 1402 11:28
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا