روش های ثبت خرابی تلفن ثابت

  مشترکین تلفن ثابت در زمان قطعی تلفن در صورت اطمینان از خرابی تلفن ثابت خود با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که پس از ثبت درخواست نسبت به رفع خرابی اقدام خواهد شد.

راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مشترکان تلفن ثابت در صورت وجود اختلال، قبل از تماس با سامانه ۲۰۱۱۷ ، با اتصال یک دستگاه گوشی تلفن سالم به کابل ورودی محل زندگی خود از خراب بودن خط تلفن اطمینان حاصل نمایند و پس از بررسی و اطمینان از بروز مشکل در خطوط تلفن ثابت، با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند که به صورت خودکار در سیستم خرابی ثبت گردیده و ظرف مدت ۲۴ ساعت ماموران رفع خرابی جهت رفع مشکل پیش آمده به محل مربوطه اعزام می شوند.

این سیستم در کوتاه‌ترین زمان ممکن اختلالات تلفن ثابت را ثبت می کند و از مراجعه حضوری به میزان قابل توجهی کاسته خواهد شد.

روش دیگر ثبت خرابی تلفن ثابت شماره گیری کد دستوری #۲۰۲۰* می باشد که این امکان را برای مشترک فراهم کرده تا با استفاده از تلفن همراه خرابی تلفن ثابت خود را ثبت کنند.

سامانه ی دیگری که از سوی شرکت مخابرات ایران جهت ثبت خرابی معرفی شده است، پرتال مخابرات ایران به آدرس tci.ir می باشد.

مردم شریف استان در صورت عدم رفع خرابی، می توانند جهت پیگیری های بیشتر در ساعات اداری با سامانه ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی به شماره ۲۰۲۱ با واحد رفع خرابی تلفن ثابت و یا داخلی اداره بازرسی و اداره روابط عمومی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام /  108
108 کلیک ها  شنبه, 20 خرداد 1402 13:52
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا