دومین گردهمایی شهید سروری راد در شیراز برگزار شد/ ناحیه بقیه الله (عج) شیراز منتخب طرح شهید جاودانفر

دومین گردهمایی شهید سروری راد ( تقدیر از منتخبین فعالین جبهه فرهنگی هنری بسیج ) با حضور بیش از 150 نفر از مدیران و بسیجیان سراسر استان فارس در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار شد.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سرهنگ پاسدار دکتر محمد رنجبر معاون فرهنگی هنری سپاه فجر در این مراسم ضمن خیر مقدم به منتخبین شبکه بسیج در رویدادهای فرهنگی هنری و مسئولین فعال در عرصه فرهنگ و هنر استان فارس گفت: بردلالتها و ضرورت های امر فرهنگ در انسجام بخشی و هویت جمعی جامعه و لزوم نگاه سیستمی و یکپارچگی سیاست گذاری و اجرای فعالیت های فرهنگی هنری استمرار داشته باشید.

وی استفاده از زبان هنر در جهاد فرهنگی را یک ضرورت دانست و افزود: لازم است طرحی دقیق و همه جانبه در عملیات های فرهنگی با درنظر گرفتن دغدغه ها و رهنمودهای امامین انقلاب و تجلیل از فعالین این حوزه خصوصا در سپاه و بسیج همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شهید محمد حسین سروری راد، بسیجی 21 ساله گرمساری که مسئول فرهنگی پایگاه مقاومت و از فعالین موثر و نیروهای خلاق بسیج بود که در اغتشاشات شهریور ماه 1401 به ضرب گلوله منافقین و اشرار به شهادت رسید و ما باید و یاد خاطره این شهید را زنده نگه داریم.

سردار هاشم جمالی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در سخنانی نیز ضمن تحلیل فلسفه این همایش افزود: حضور در صحنه جهاد فرهنگی نسبت به جهاد نظامی و امنیتی اهمیت بیشتری دارد لذا قرارگاه جهاد فرهنگی استان فارس و ضرورت همدلی و هماهنگی همه اجزای بدنه فرهنگی استان مورد نیاز است.

وی در پایان گزارشی از فعالیت های پرحجم و موثر فرهنگی در سطح فارس و شهر شیراز بیان کرد.

حجت الاسلام حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز در حوزه آسیب شناسی رویدادهای فرهنگی، رسالت و مسئولیت های اصحاب فرهنگ و هنر خصوصا فعالین فرهنگی هنری بسیج و اصول اساسی فعالیت های فرهنگی نکاتی را بیان کرد.
مهندس محمد علی چوبینی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هم در این همایش گزارشی از فعالیت های شهرداری شیراز در امور فرهنگی را بیان کرد و بر همدلی و همفکری و لزوم هماهنگی در فعالیت های موثر فرهنگی اجتماعی در سال آینده همگام با مجموعه بسیج تاکید نمودند.

در پایان ضمن تقدیر ویژه از دو نفر از فعالان فرهنگی شهر شیراز و استان فارس ، پاسدار حمید مرزبان و خانم ناهید کرمی (منتخبان طرح شهید جاودانفر) و ارائه گزارشی تصویری از فعالیت های فرهنگی ناحیه بقیه الله (عج) شیراز و همچنین بیان برخی ابتکارات و تجارب فرهنگی توسط ایشان ، از 150 نفر از مدیران فرهنگی هنری و همچنین منتخبین فعالین شبکه فرهنگی هنری سراسر استان که در این گردهمایی حضور داشتند، تجلیل و تقدیر بعمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به آنان تقدیم شد.
انتهای پیام /  108
203 کلیک ها  سه شنبه, 22 اسفند 1402 08:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا