نمایشگاه گردشگری پارس فرصتی جدید برای معرفی جاذبه های گردشگری و محصولات ایرانی

  مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصتی جدید برای ارائه جاذبه های گردشگری و معرفی محصولات ایرانی به جامعه هدف بوده است.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سید علی سید نصیری با بیان به اینکه در سال های گذشته نیز شاهد برگزاری اینگونه نمایشگاه ها بوده ایم، افزود :این نمایشگاه توانست توانمندی ها و ظرفیت های استان فارس را به خوبی به نمایش بگذارد .


وی با بیان اینکه نقطه قوت برگزاری نمایشگاه گردشگری در این دوره ورود مقتدر معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس، نقش کم نظیر و اتحاد مثال زدنی سازمان های مردم نهاد در دبیرخانه و فعالیت‌های اجرایی این نمایشگاه ومشارکت دو بخش خصوصی و دولتی با هم بود ،عنوان کرد:حضور کلیه تشکل های گردشگری ، فعالان عرصه صنعت گردشگری و صنایع دستی در حوزه های مختلف در این نمایشگاه توسعه استان و کشور را در برداشت.
همچنین از دستاورد های مهم می توان به عقد تفاهم نامه و قرار داد های متعدد میان فعالان صنعت گرشگری ،حضور اقوام ایرانی و معرفی توانمندی ها اشاره کرد ،که همین امر باعث استفاده از ظرفیت های متنوع استان خواهد شد.
مدیر عامل سازمان در ادامه سخنان خود اظهار کرد : بخش بین‌الملل و متفاوت بودن آن نسبت به سالهای قبل نوید توسعه روابط و افزایش جذب گردشگر خارجی در سالهای پیش رو را می دهد.
وی اضافه کرد :زیر ساخت های اجرا شده در این نمایشگاه در شمار زیر ساخت هایی هستند که می تواند در سال های آینده توسعه پیدا کند.
سید نصیری با اشاره به این موضوع که طی دوازده سال هر سال برگزاری نمایشگاه گردشگری را در فارس شهر شیراز داشته و داریم ،گفت: امسال علاوه برحضور فعالان این صنعت ،جلسات تخصصی ،اجرای تور های گردشگری ویژه و تخصصی فعالان برگزار شد.
گفتنی است در پایان سید علی سید نصیری از مهندس فرخ زاده با همراهیشان در این عرصه ،دکتر نقیب زاده مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس که به عنوان مجری نمایشگاه زحمات بسیاری را متقبل شدند و انصافا با همت و توان مضاعف جهت برگزاری چنین نمایشگاهی توانسته اند ظرفیت های استان را برای کل کشور به نمایش بگذارند تقدیر و تشکر به عمل آورد .
انتهای پیام /  108
233 کلیک ها  سه شنبه, 26 دی 1402 10:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا