•  رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس :

در استان فارس 60 پایگاه علمی و بیش از ۵ مرکز رشد داریم

 رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس نیز در این جلسه گفت: در استان فارس 60 پایگاه علمی و بیش از ۵ مرکز رشد داریم و برنامه راه اندازی دو شتابدهنده را در دستورکار داریم.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : مجید میکائیلی ادامه داد: در قالب خانه های نخبگان، ۴۰ کارگروه شکل گرفته و به موضوعات مهم شهرستان و بومی آن منظقه ضمن احصا را حل آن ها می ‌پردازد.
این مقام مسئول با اشاره به فعالیت 300 نفر در پژوهشکده سازمان بسیج علمی استان فارس عنوان کرد: بسیاری از پروژه های مهم را تاکنون در استان انجام داده که در تصمیم گیری ها و نگاه راهبردی تاثیرگذار بوده است.
وی با بیان اینکه شبکه حل مسئله استانی به شکل بومی با نگاه دانشی و توانمندساز و علمی به منظور بهره گیری از ظرفیت های استان راه اندازی خواهد شد، از ضریبدهی بالا با نگاه راهبردی فرمانده سپاه فجر فارس و پای کار آمدن سایر نهادها خبر داد .
میکائیلی همچنین گفت: شناسایی و ایجاد بانک نخبگانی در دستورکار است که می‌تواند زیرساخت تشکل‌ های مردم نهاد علمی باشد.
وی با ذکر اینکه نگاه ما بسیار جامع و در قالب هم افزایی است تا از کارهای جزیره ای جلوگیری شود، گفت: آماده برگزاری برنامه‌ های ملی و بزرگ با وجود پتانسیل های بالای علمی در استان فارس هستیم.
انتهای پیام /  108
163 کلیک ها  شنبه, 25 آذر 1402 13:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا