رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز

 مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز با محوریت هویت زن، خانواده و فرزندآوری با حمایت معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده به همت موسسه مردم نهاد تعالی جوان با حضور استاندار ایمانیه، فرماندار شیبانی، مدیرکل خداجو،  کشتکار، مدیرکل مومن زاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس یقطین و سایر مسئولین ۱۱ آذرماه در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

بدین وسیله از کلیه فعالان  این حوزه ها، مراکز مشاوره با رویکرد ایرانی – اسلامی، حلقه های میانی، مؤسسات خانواده محور(ازدواج، طلاق، جمعیت)، مؤسسات خیریه، مراکز فعال در سبک زندگی، اساتید برجسته و بنام و گروههای تبلیغی و گفتمانی در حوزه خانواده، اندیشکده ها، کنشگران واسطه گری ازدواج،گروههای جهادی خانواده محور و ... جهت ثبت نام رایگان و حضور در این رویداد ملی دعوت بعمل می آید در تاریخ 29 و 30 آذرماه با ارائه توانمندی ها، تجارب و دستاوردهای مجموعه خود گام مؤثری را در حل مسائل استان رقم بزنند. ثبت نام از طریق سایت مؤسسه مردم نهاد تعالی جوان فردا    https://taalijavan.ir/ جهت کسب اطلاعات بیشتر09178840355 مشکل گشا
انتهای پیام /  108
200 کلیک ها  چهارشنبه, 15 آذر 1402 21:41
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا