دعوت از فعالان و شرکت های تجاری گردشگری کشورهای خارجی برای حضور در نمایشگاه پارس

  دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمين نمايشگاه ملي صنايع دستي گفت:نزدیک به ۳۰ کشور بازار هدف گردشگری ، حوزه خلیج فارس و منطقه CIS به نمایشگاه گردشگری پارس شیراز دعوت شدند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت: بیش از یکصد دعوت نامه برای کمپانی های توریستی کشورها و بازارهای هدف گردشگری جهت شرکت در سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی
ارسال شده است. دکتر خسرو مقدسی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای نزدیک به سی کشور دعوت نامه حضور در نمایشگاه سیزدهم گردشگری ارسال شده است افزود: کشورهای بازار هدف گردشگری، کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای منطقه CIS و برخی از کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله کشورهایی هستند که برای آن ها دعوت نامه حضور در نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز ارسال شده است
وی گفت: با همراهی تیم اجرایی قوی این دو نمایشگاه تخصصی، بخش گسترده ای از سالن های مسقف نمایشگاه برای برپایی غرفه توسط فعالان گردشگری و شرکت های داخلی و خارجی مرتبط با حوزه های گردشگری و صنایع دستی هماهنگی صورت گرفته است.
وی از عقد تفاهم نامه های همکاری متعددی با اتحادیه ها و انجمن های گردشگری برای حضور پر رنگ اعضای این نهادها در نمایشگاه سیزدهم خبر داد و افزود: در حال حاضر شرکت های بزرگ هواپیمایی داخلی و خارجی برای حضور و برپایی غرفه در نمایشگاه گردشگری موافقت خود را اعلام کردند همچنین با هماهنگی های انجام شده رویدادها و برنامه های علمی و آموزشی متعددی در حوزه گردشگری و صنایع دستی در ایام برگزاری این دو نمایشگاه برگزار خواهد شد.
دبیر سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ادامه داد: این رویدادهای علمی – آموزشی توسط اساتید برجسته ملی و با موضوعات مرتبط و تخصصی گردشگری برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در هفته جاری دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس در خانه جهانگردی شیراز مستقر و فعالیت خود را به صورت بیشت و چهار ساعته انجام می دهد گفت: در حال حاضر یک تیم تخصصی برای رایزنی جهت حضور در نمایشگاه گردشگری پارس با مسولان سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سایر سازمان ها و ادارات مرتبط با حوزه گردشگری به پایتخت اعزام شده اند و درحال مذاکره می باشند.
وی همچنین از رایزنی ها با مسولان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور برای حضور پرنگ در نمایشگاه سیزدهم گردشگری شیراز خبر داد.
مقدسی همچنین گفت: با هماهنگی های انجام شده با دفتر وزارت خارجه در استان، برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس -شیراز
به تمامی نمایندگی های ایران در خارج از کشور اطلاع رسانی شده است و همچنین از سفرای خارجی مستقر در ایران خواسته شده که برپایی این دو نمایشگاه تخصصی در این رویداد مهم را به اطلاع فعالان اقتصاد حوزه گردشگری کشورهای تابعه خود برسانند و از آن ها جهت شرکت در نمایشگاه دعوت به عمل آورند.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از سیزده تا شانزده دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شیراز -شهرک گلستان برگزار می شود

انتهای پیام /  108
80 کلیک ها  سه شنبه, 07 آذر 1402 12:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا