طرح تشدید نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی و خودگردان با جدیت ادامه می یابد

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طرح تشدید نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی و خودگردان در طول ترم تحصیلی در شیراز با جدیت ادامه خواهد داشت.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :اسماعیل قزل سفلی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید از خوابگاه های دانشجویی دخترانه و پسرانه دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، خوابگاه های دانشگاه شیراز و علوم پزشکی بازدید به عمل آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، شهر شیراز را واسطه دارا بودن دانشگاههای متعدد و معتبر دولتی در رده های بالای کشوری دانست و گفت: به همین دلیل این شهر در زمینه دانشگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار هست که میزبان طیف گسترده ای از دانشجویان از نقاط مختلف کشور است و انتظار می رود مسئولین دانشگاه ها برنامه ریزی لازم برای ورود دانشجویان جدیدالورود فراهم سازند.

وی افزود: البته در این زمینه همه دستگاه های مرتبط نیز می بایست به دانشگاه ها برای خدمات دهی مطلوب به دانشجویان کمک کنند بگونه ای که دانشگاه ها کمبود و نارسایی نداشته باشند و دانشجویان عزیز نیز دغدغه ای بجز علم آموزی و رشد و تکامل معنوی نداشته باشند.

وی در ادامه توجه جدی به خواسته های به حق دانشجویان، ساماندهی و بهبود امکانات و افزایش ضریب ایمنی خوابگاه های دانشجویی را وظیفه روسای دانشگاه های شیراز به ویژه دانشگاه های غیر دولتی دانست و از حمایت همه جانبه دولت در این راستا بویژه خوابگاه های متاهلی خبر داد.

معاون سیاسی استاندار فارس با تاکید بر ضرورت رفع نواقص و مشکلات خوابگاه های دانشجویی شیراز تا آغاز سال تحصیلی جدید یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی و خودگردان در طول ترم تحصیلی در شیراز با جدیت ادامه خواهد داشت و با خوابگاه های فاقد مجوز و استاندارهای لازم، طبق مفاد آیین‌نامه، برخورد و ضمن انتقال دانشجویان تحت پوشش به سایر خوابگاه های دارای مجوز، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر توجه بیشتر به خوابگاه های دخترانه؛ گفت: ارائه خدمات خوابگاهی با کیفیت مناسب به دانشجویان بسیار حائز اهمیت است و در بهبود فرآیند یادگیری این عزیزان نقش موثری دارد.

انتهای پیام /  108
107 کلیک ها  دوشنبه, 03 مهر 1402 07:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا