دروازه قرآن 15 روز مسدود می شود

  برابر مصوبه شورای ترافیک استان فارس؛ تقاطع چهل مقام_ هفت تنان تا میدان قرآن و ورودی شیراز از بلوار هفت تنان از امروز به مدت ۱۵ روز مسدود است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز طی اطلاعیه ای اعلام کرد: برابر مصوبه شورای ترافیک استان فارس؛ تقاطع چهل مقام_ هفت تنان تا میدان قرآن و ورودی شیراز از بلوار هفت تنان به مدت ۱۵ روز مسدود و ورود به شهر شیراز تنها از طریق بلوار آیت الله ربانی صورت می گیرد.

در مدت زمان اجرای پروژه ذکر شده دو عملیات لوله گذاری، دفع و هدایت آب های سطحی به رودخانه خشک و عملیات توسعه شبکه آبرسانی شهری از سد درودزن انجام خواهد گرفت.

بر این اساس هدایت آب های سطحی در زمان بارندگی، کنترل سیلاب و ارتقا سطح کیفی و ایمنی معابر از اهداف اعلام شده در پروژه اول و تقویت و ارتقا سیستم آبرسانی شهری از اهداف پروژه دوم اعلام شده است که به صورت همزمان اجرا می شود.

لازم به ذکر است فاز یک پروژه فوق در مدت اعلام شده انجام خواهد گرفت و زمان آغاز این عملیات در فاز دو متعاقباً اعلام خواهد شد.

شهروندان جهت تردد از مسیر های جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام /  108
151 کلیک ها  یکشنبه, 01 مرداد 1402 12:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا