شروع ساخت بیمارستان بنیاد شهید در شیراز در آینده نزدیک

  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن اشاره به همکاری این نهاد با شهرداری شیراز، گفت: در صورت تامین زمین، کار ساخت بیمارستان ۶۰۰ تخت خوابی این بنیاد تا دو ماه آینده در شیراز آغاز می‌شود.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :ابراهیم بیانی دوشنبه ۵ تیر با اشاره به جلسه با شهرداری و شورای شهر شیراز، به خبرنگاران گفت: بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی بنیادشهید، با هدف ارائه خدمات درمانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین عموم شهروندان احداث خواهد شد.

بیانی خاطرنشان کرد که قرار است ۱۰۰ تخت این بیمارستان، به جانبازان اعصاب و روان و ۵۰۰ تخت دیگر به سایر بخش‌های مورد نظر اختصاص یابد.

او با اشاره به تعامل بین بنیاد شهید و شهرداری شیراز، گفت: مقرر شد که شهرداری شیراز بحث تامین زمین را عهده‌دار شده و بودجه ۵ هزار میلیارد تومانی ساخت این مرکز درمانی از محل اعتبارات داخلی سازمان و با مساعدت‌های دولتی، تامین شود.

بیانی ادامه داد: مقرر شد که شهرداری شیراز برای ساماندهی قبور مطهر شهدا و بهسازی و مرمت گلزارهای شهدای این کلانشهر، به ویژه در دارالرحمه اقدامات لازم را اجرایی و سنگ‌های فرسوده را تعویض و سایبان‌های معیوب را بهسازی کند.

وی از اقدامات شهرداری شیراز در خصوص نصب تابلوهای تصاویر شهدا در معابر شهری قدردانی و خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد تابلوهای جدید و با کیفیت از تمثال شهدا در ورودی‌های شهر شیراز و معابر شهری نصب شود.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران فارس گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری‌ بین بنیادشهید فارس و شهرداری شیراز، در آینده شاهد اقدامات خوبی در حوزه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

انتهای پیام /  108
65 کلیک ها  سه شنبه, 06 تیر 1402 07:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا